Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@16:51:01 GMT

اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در امامزادگان مازندران

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۴۳۳۲

اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در امامزادگان مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیر کل اوقاف و امور خيريه مازندران امروز 17 شهریورماه با اشاره به اينكه تبديل كردن بقاع متبركه به قطب‌های فرهنگی از مطالبات مقام معظم رهبری از سازمان اوقاف و امور خيريه است، اظهار کرد: ايشان همچنين بر برپايي نماز جماعت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبركه تاكيد داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هرساله در ايام محرم و صفر طرح ملی و سراسری سوگواره بصيرت عاشورايی با هدف اجرای امينانه نيات واقفان خيرانديش مرتبط با عزاداری امام حسين(ع)، تبيين قيام اباعبدالله الحسين(ع)، تبيين عبرت‌ها و درس‌های عاشورا، تقويت باورهای دينی، ترويج معارف اهل بيت(ع) به ویژه امام حسين(ع)، تبيين سبك زندگی حسينی و ايجاد بصيرت افزايی در ميان مردم با بهره گيری از بيانات امام خمينی(ره) و مقام معظم رهبری پيرامون قيام امام حسين(ع) برگزار می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خيريه مازندران اضافه كرد: امسال طرح ملی «سوگواره بصيرت عاشورايي» در دهه اول ماه محرم در 300 بقعه متبركه و امامزاده در حال برگزاری است.
حیدری ادامه داد: در راستای برگزاری طرح ملی «سوگواره بصيرت عاشورايی» به صورت گسترده در امامزادگان مجری طرح، نماز ظهر روز تاسوعا و عاشورای حسينی با حضور عزاداران اقامه خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حجت الاسلام ابراهیمی سوگواره عاشورایی اقامه نماز تاسوعا و عاشورا محرم امامزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس