Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در جلسه بررسی مشائل و مشکلات گلخانه های هیدروپونیک در استان افزود: مدتهای زیادی از تصمیم گیری برای نصب کنتورهای حجمی بر روی چاه های آب در استان می گذرد ولی این طرح کماکان با مشکلاتی در بحث اجرا روبرو است.

وی با اشاره به کاهش مصرف آب در گلخانه های هیدروپونیک تصریح کرد: طبق اعلام مسئولان، در شهرک چیل آباد ارزوئیه به میزان 25 هکتار زمین برای تأسیس گلخانه به سرمایه گذاران واگذار شده است و آب منطقه ای نیز در سال 89 با مجوز برداشت 20 لیتر بر ثانیه پروانه نصب یک چاه آب را صادر کرده است که در سال 94 حق النظاره چاه همراه با نصب کنتور حجمی پرداخت شده است ولی متأسفانه اکنون خواستار تعدیل پروانه آب صادر شده به 7 لیتر بر ثانیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با اشاره به سرمایه گذاری 2 میلیارد تومانی صورت گرفته برای ساخت زیرساخت ها در این شهرک اظهار داشت: از عجایب مدیریتی استان این است که مدیران توان نصب کنتورهای حجمی بر روی چاه های آبی که مصرف غرقابی می کنند؛ ندارند ولی خواستار تعدیل پروانه صادره آب بر روی چاهی هستند که هم کنتور حجمی دارد و هم متناسب با روش های نوین کشاورزی محصولات را تولید می کند.

فدائی گفت: در شهرک روداب نرمشایر مجوز تعداد 26 واحدد گلخانه ای واگذار شده است که قریب به 20 واحد آن به بهره برداری رسیده است و یا آماده کاشت می باشد که لازم است تا در اسرع وقت مسئولین شرکت گاز، عملیات گازرسانی به این پروژه را به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال و رفع فقر در استان گفت: برخی از مدیران فکر می کنند مسئول ایجاد اشتغال در استان تنها استاندار است ولی تا زمانیکه مدیران با دلسوزی و تفاهم در پی حل مشکلات نباشند؛ گرهی از کار مردم باز نمی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی سرمایه گذاران فقر گاز مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • برجسته کاری حجمی فرش بیجار (فیلم)
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • فرم و شکل در مجسمه‌های شهری
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است