Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@08:44:14 GMT

دریافت قبض سبز در محاسبه هزینه برق اثر دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۵۱۸۰

ساعت24-مهر نوشت: سخنگوی صنعت برق گفت: در طرح دریافت قبض سبز فقط نحوه ارسال قبض تغییر یافته و محاسبه هزینه برق همانند گذشته انجام می‌شود.

مصطفی رجبی مشهدی گفت: با به پایان رسیدن شهریور مهلت ارسال شماره تلفن همراه برای دریافت قبض سبز تمام می‌شود و از ابتدای ماه مهر قبض کاغذی صادر نمی شود.

وی با تشکر از مشترکین برق به دلیل همکاری انجام شده برای اجرای طرح قبض سبز (ارسال قبض برق از طریق پیامک) افزود: تاکنون بجز ۵ استان، بیش از ۹۰ درصد مشترکین برق اطلاعات خود را ارسال کرده و در سامانه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت برق با اشاره به ارسال شناسه قبض به سرشماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ در کشور و ۱۰۰۰۱۵۲۱ درتهران برای ثبت شماره تلفن همراه در سامانه صنعت برق اظهار داشت: استان‌های کرمانشاه، ایلام، سمنان، گیلان، تهران (بجز شهر تهران که بیش از ۹۰ درصد اطلاعات ثبت شده است) و شهرستان تبریز تا ۸۵ درصد اطلاعات ثبت شده که در روزهای آینده به ۸۵ درصد خواهد رسید.

رجبی مشهدی با بیان اینکه قبض کاغذی فقط برای مناطقی که تحت پوشش خدمات تلفن همراه نیستند صادر می‌شود ادامه داد: افرادی که تا مهرماه اطلاعات خود را ثبت نکنند باید قبض خود را با مراجعه به سایت‌های شرکت توزیع برق هر استان و یا شهر ملاحظه و از همان سامانه نیز پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در کاهش مصرف کاغذ بسیار موثر است گفت: مشترکین برق می‌توانند از طریق لینک ارسالی همراه با پیامک قبض برق و یا سایت شرکت‌های توزیع برق هر شهر یا استان جزئیات قبض و اصل قبض رامشاهد کنند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند

روح اله صلبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وجود ۷۴ هزار پروانه کسب و کار در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون از این تعداد ۸ درصد آن برای گرفتن شناسه یکتا اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه تا ۲۵ اردیبهشت امسال همه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شود، افزود: از این تاریخ به بعد تسهیلات بانکی و تخفیفات مالیاتی تنها شامل اصنافی که دارای شناسه یکتا باشند می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: اصناف گلستان در طول شبانه روز می‌توانند به درگاه مجوز ملی مراجعه کنند و نسبت به تمدید واحد صدور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که در گذشته هم اعلام شد قرار نیست فعالان اقتصادی برای تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند و توصیه می‌شود تا زمان باقی است به سامانه مراجعه کنند و به صورت رایگان کار را انجام دهند.

کد خبر 6091931

دیگر خبرها

  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند