Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برنامه عزاداری و سوگواری سیدالشهدا (ع) در روز‌های تاسوعا و عاشورا، اظهار داشت: ۳۵۰ بقعه متبرکه استان در ایام محرم طرح بصیرت عاشورایی را اجرا می‌کنند که از این تعداد ۲۸۴ بقعه صبح و عصر میزبان عزاداران حسینی در ویژه برنامه سوگواری تاسوعا و عاشورا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در این راستا دسته‌های عزاداری در بقاع متبرکه حضور می‌یابند و نماز جماعت را با حضور حداکثری خود اقامه خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در موقوفات اصفهان مراسم عزاداری برگزار می‌شود، گفت: در ۸۰ درصد از موقوفات استان اصفهان از جمله موقوفه انگورستان ملک اصفهان، موقوفه معینی نجف‌آباد و موقوفه حجت‌الاسلام گلپایگانی در گلپایگان روضه‌خوانی و مجالس عزاداری امام حسین (ع) به صورت ویژه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: نماز ظهر عاشورا نیز در ۲۳۴ بقعه متبرکه و عظیم‌الشان استان اصفهان با حضور عزاداران سیدالشهدا (ع) اقامه خواهد شد.

حجت‌الاسلام بلک ادامه داد: ۲۵۰ مبلغ بومی و ۳۵ مبلغ اعزامی از قم به امامزادگان و بقاع متبرکه استان اصفهان برای پاسخگویی به شبهات دینی در خیمه‌های معرفت امامزادگان به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

او با اشاره به برگزاری مراسم ویژه تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه و امامزاده‌ها، اظهار داشت: امامزاده سیدالکریمان برخوار، امامزاده ابوالعباس اصفهان، امامزاده شاهرضا شهرضا، امامزادگان شاهزاده محمد و آقا علی عباس بادرود، امامزاده محمد هلال بن علی آران و بیدگل، امامزاده محمدبن باقر مشهد اردهال کاشان، امامزاده سید محمد خمینی‌شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

  ۲۸۴ بقعه میزبان عزاداران حسینی به ویژه برنامه سوگواری تاسوعا و عاشورا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر

مدیر اجرایی آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق را تشریح کرد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) به رسم همه ساله مراسم سوگواری امام صادق(ع) برادر این امامزاده واحب‌التعظیم را برگزار می‌کند.

وی در بیان جزئیات مراسم‌های شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال افزود: مراسم سوگواری در جمعه شب مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن باقر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ابراز داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علی بخشنده است و احمد نیکبختیان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز حاضران در این جلسه را به فیض می‌رسانند.

وی از اجرای برنامه زنده تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد و گفت: میهمان این برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، استاد رجبی دوانی بوده و محمود شریفی نیز مداح این ویژه برنامه است.

خیرخواه از تجمع هیئات مذهبی روز شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبر داد و تصریح کرد: این تجمع از ساعت 10 صبح آغاز شده و در شبکه افق نیز به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس