Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار بازی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین، منتشر شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، عصر امروز (یک‌شنبه) به مصاف تیم ملی فیلیپین رفت که توانست با برتری قاطع ۹۵ - ۷۵ برابر این تیم و با توجه به شکست چین برابر نیجریه، جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند که آمار این دیدار از سوی فدراسیون جهانی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بازی ایران ۱۷ امتیاز را با استفاده از اشتباهات بازیکنان فیلیپین، ۱۴ امتیاز از ضد حمله، ۱۶ امتیاز از موج دوم حملات، ۴۴ امتیاز را از زیر سبد و ۲۵ امتیاز را با پرتاب‌های ۳ امتیازی کسب کرد.

فیلیپین نیز ۱۱ امتیاز را با استفاده از اشتباهات بازیکنان ایران، ۸ امتیاز از ضد حمله، ۳ امتیاز از موج دوم حمله، ۳۲ امتیاز را از زیر سبد و ۴۷ امتیاز را با پرتاب‌های ۳ امتیازی بدست آورد.

در پایان این بازی نیز بهنام یخچالی گارد تیم ملی بسکتبال ایران با کسب ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل، ۳ توپ ربایی و تاثیرگذاری ۲۲ بهترین بازیکن زمین شد. حامد حدادی نیز با کسب ۱۹ امتیاز برای ایران، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی بسکتبال 2019 چین بهنام یخچالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده است و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند و همگی صاحب پیروزی شدند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی به برتری دست یافت. وی در دور بعدی با ویشوانا از هند مصاف می‌دهد.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی با ارائه مبارزه‌ای تماشایی مقابل جان پائول از فیلیپین به پیروزی رسید تا در مرحله بعدی با گانبولد از مغلوستان روبه‌شود.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو برابر ویمارشانا از سریلانکا قرار گرفت و کاملا برتر از حریف بود و پیروز شد. وی در مرحله بعدی با مادامینوف ازبکستانی پیکار خواهد کرد.   در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین توانست کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کند. وی در مرحله بعدی با آکالیکوف از قزاق مبارزه دارد.   فردا دوشنبه و در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا، دو نماینده تیم جوانان ایران بالای رینگ می‌روند.   بر این اساس در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان با رابرت مالنوک از فیلیپین رقابت خواهد کرد و در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با دلگون‌سایخان از مغولستان مبارزه می‌کند.

دیگر خبرها

  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس