Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی، «سیدعباس موسوی» با اعلام این خبر اظهار داشت: ما پیش از این هم اعلام کرده بودیم که به هر طریقی نفتمان را خواهیم فروخت و اقدامات ایذایی تاثیری در برنامه‌های ما نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات آمریکا خلاف قوانین و مقررات بین‌الملل همچون مقررات حقوق دریاها و قوانین سازمان بین المللی دریانوردی(ایمو) است، تصریح کرد: با این حال این اقدامات ایذایی نمی‌تواند تاثیری در اقدامات ما بگذارد و ماهمانطور که قبلا هم گفتیم نفتمان را خواهیم فروخت و این گونه اقدامات تنها باعث زحمت خود آنها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی یادآور شد: نفتکش آدریان دریا هم علیرغم اقدامات ایذایی در نهایت در سواحل مدیترانه پهلو گرفت و محموله خود را تخلیه کرد و برای آینده آن هم مالک آن تصمیم گیری خواهد کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت کشتی انگلیسی اسنتا ایمپر هم گفت: این کشتی هم اکنون مراحل آخر رسیدگی قضایی و حقوقی را طی می‌کند و امیدواریم در آینده نزدیک رفع توقیف شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی حقوق قوانین و مقررات وزارت امور خارجه وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

آدریان نیوی پس از ۲۰ سال تصمیم به ترک تیم قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس؛ آدریان نیوی تصمیم گرفته پس از دو دهه حضور در ردبول به عنوان طراح، این تیم اتریشی را ترک کند. نیوی نقش مهمی در طراحی خودروهایی داشته که سباستین فتل و مکس فرستاپن را در مجموع به 7 عنوان قهرمانی جهان رساند و 6 عنوان قهرمانی در رده‌بندی تیمی  برای ردبول به ارمغان آورد.

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

با وجود امضای قرارداد جدید ردبول در سال گذشته، آینده نیوی در تیم ردبول در هفته‌های اخیر موضوع گمانه‌زنی‌های شدیدی بوده است. ردبول هنوز درگیر یک جنگ قدرت داخلی مداوم بین مالک تایلندی است که از کریستین هورنر (رئیس کنونی تیم) حمایت می‌کند و طرف اتریشی از هلموت مارکو (مشاور فنی). این موضوع در ابتدای فصل 2024 پس از تحقیقات داخلی در مورد اتهامات سوء‌رفتار توسط هورنر علیه یکی از کارمندان زن تیم ردبول مطرح شد.

آدریان نیوی از وضعیت ردبول و حواشی پیرامون هورنر ناآرام است، که منجر به تصمیم شوکه‌کننده‌ای شد تا به مدیریت تیم اطلاع دهد که تصمیم به کناره‌گیری گرفته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان