Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:04:46 GMT

پلمب یک واحد نانوایی متخلف در شیروان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۶۱۲۰

پلمب یک واحد نانوایی متخلف در شیروان

امین رضا مرآتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحد خبازی به  علت جابجایی و فروش آرد سهیه ای و تخلفات دیگر پلمب شد.

وی گفت: در راستای برخورد جدی با متخلفان و رصد روزانه فعالیت های خبازی ها برای کاهش صف های نانوایی ها و جلوگیری از قاچاق آرد، با دستور قضایی یک واحد خبازی پلمب و تعدادی از خبازی های متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۴۰ روز پیش،  ضعف شرکت خلیج فارس در توزیع آرد در این شهرستان بسترساز ورود تخلفات به حوزه آرد و نان شده بود که با تدابیر صورت گرفته توسط مسئولان این شهرستانٰ اکنون صف نانوایی‌های این شهرستان از شلوغی خارج و خلوت شده است.

میانگین مصرف آرد این شهرستان تا سال ۸۸ ماهانه هزار و ۷۰۰ تن بوده است که هم اینک این میزان به هزار و ۱۰۰ تن کاهش یافته است و سرانه مصرف آرد هر فرد این شهرستان در ماه  ۶ کیلوگرم است.

در این شهرستان ۲۵۰ نانوایی مشغول به فعالیت است که از این تعداد ۱۲۰ نانوایی در شهر و ۱۳۰ نانوایی در روستا است.

۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی پلمب شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا قلی زاده با اشاره به برداشت ماهی گرمابی از آبان و آذرماه گفت: ۲۰ نفر در استخر‌های پرورش ماهی شهرستان اشتغال دارند که امسال با توسعه مزارع پرورش ماهی ۲۰ نفر دیگر به این آمار اضافه خواهند شد.
وی در ادامه ماهی گرمابی شامل کپور. آمور ، فیتوفاک وبیکهت عنوان کرد و گفت: بیشترین تولید ماهی در این شهرستان قزل‌آلا است که برای فروش به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.
رییس جهاد کشاورزی شهرستان شیروان همچنین با اشاره به تولید۵۰۰ تن ماهی گرمابی و سردابی در سال گذشته گفت: با هدف حمایت از پرورش دهندگان پارسال پنج میلیارد تومان تسهیلات توسعه استخر‌های پرورش ماهی، تامین نهاده و خوراک ماهی به پنج نفر از متقاضیان پرداخت شد.
سرانه مصرف ماهی در خراسان شمالی کمتر از ۷ کیلوگرم  است.

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام