Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه محرم به خصوص دهه اول و به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی فرصت مغتنمی است که باید به نحو مقتضی از برکات و ثمرات این ایام استفاده کرد و به عزاداران حسینی از صمیم جان خدمت رسانی کنیم، بیان کرد:امروز بحمدالله پلیس از سرمایه اجتماعی قابل قبولی در سطح جامعه برخوردار است و باید تلاش کنیم که این سرمایه و اعتماد اجتماعی را با خدمت رسانی هرچه بهتر و سریع‌تر افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه اصلی نظام و انقلاب ما هستند و باید اعتماد، اطمینان و باورشان را با خدمت رسانی شایسته افزایش دهیم، بیان کرد:فرصت محرم از جمله مهمترین و مغتنم‌ترین فرصت‌هایی است که می‌توانیم با حضوری پررنگ و مؤثر، اعتماد و اطمینان مردم نسبت به پلیس را ارتقا بخشیم.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص فلسفه قیام امام حسین (ع) اعلام کرد:قیام سید و سالار شهیدان زمینه ساز افشا و برملا شدن چهره تزویر، ریا و افشا خط منکر و انحراف یزیدیان در دین شد.

وی افزود: قیام حسین (ع) خط حق و باطل را برای همیشه مشخص کرد و نشان داد که حق همیشه بر باطل پیروز است.

سردار رحیمی اعلام داشت: باید از عاشورا عبرت گرفت. حادثه عاشورا در تاریخ جریان دارد و این اتفاق در اعصار و دوره‌های مختلف به شکل‌های گوناگون حادث می‌شود. از این رو باید مواظب باشیم که در خط ولایت باشیم وگرنه یزیدی خواهیم شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه نظم و امنیت عزاداران حسینی باید به نحو احسن و مطلوب تامین شود بیان داشت: خدمت به عزاداران و ارادتمندان امام حسین (ع) افتخار بزرگی است که باید با خدمت شایسته و مناسب این فرصت را غنیمت بشماریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور محرم 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است

سرهنگ خوشناموند فرمانده انتظامی هندیجان گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه هندیجان گفت: مردم ایران اسلامی به همت شما سربازان خدوم این سرزمین در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنند. 

او می‌گوید: امنیت یک نعمت مجهول است و محبوبیت و اعتماد به نیروی انتظامی در شهرستان مثال زدنی است و ما قدر دان زحمات شما هستیم و از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی قدر دانی و حمایت میکنیم.

حجت السلام حسینی درپایان گفت: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح عفاف و حجاب ضروری است و با وجودی که نیروی انتظامی مسئول تامین و حفظ امنیت اجتماعی در کشور است، اما این مهم در گرو همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با این نیرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان