Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار علی اکبر جاویدان از استقرار ۵۸ گیت گذرنامه در مرز خسروی خبر داد و اظهار داشت: استقرار این تعداد گیت برای کنترل مدارک و گذرنامه زائران به روان سازی و تسهیل عبور و مرور آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد و باعث می‌شود معطلی آن‌ها به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین توسط یگان ویژه انتظامی استان کرمانشاه، سه گیت کنترلی نیز برپا می‌شود تا به افزایش امنیت زائران کمک شده باشد.

سردار جاویدان یادآوری کرد: به زودی شاهد استقرار ایستگاه‌های بازرسی جهت کنترل و مدیریت تردد زائران در راستای تسهیل در آمد و رفت آن‌ها نیز خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از استقرار تیم‌های تخصصی از پلیس امنیت عمومی، آگاهی و مواد مخدر در مرز خسروی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران حضرت اباعبدالله (ع) خبر داد.

او در ادامه به استقرار ۴۱ توقفگاه با کمک پلیس و همکاری سایر دستگاه‌ها در مسیر زائران اشاره کرد و گفت: در این اماکن خدمات لازم به زوار گرامی ارائه می‌شود.

سردار جاویدان، فعال سازی قرارگاه اربعین در مرز خسروی را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: در این قرارگاه سفر زائران و ورود و خروج آن‌ها مدیریت خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنانش به کنترل هوشمند محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این کار در راستای افزایش ضریب ایمنی زوار و کاهش تصادفات رانندگی با همکاری پلیس راه و راهور انجام می‌شود.

او با بیان اینکه خدمت به زائران اربعین توفیقی بزرگ و کم نظیر است که نصیب پلیس شده است، گفت: من و همه همکارانم در بخش‌های مختلف به این خدمتگزاری افتخار کرده و آن را سعادتی بزرگ برای خود می‌دانیم.

انتهای  پیام/ز

 

کنترل هوشمند محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه تردد از روی پل دسترسی به پنج روستای شهرستان ثلاث‌باباجانی ممنوع شد. - اخبار استانها -

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در دو روز گذشته 85 میلی‌متر بارندگی در شهرستان ثلاث‌باباجانی ثبت شده است اظهار داشت: راه تردد به پنج روستای این شهرستان از روی رودخانه عبور می‌کند و به دلیل بالا آمدن آب رودخانه، سطح پل دسترسی به این روستاها پوشانده شده است.

وی عنوان کرد: بنابراین هیچ پلی در این شهرستان تخریب نشده و تا زمانی که تراز رودخانه پایین نیاید تردد از این پل‌ها ممنوع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: درباره قطعی برق در روستاهای مرزی شهرستان ثلاث‌باباجانی هیچ گزارشی به ما نرسیده است.

یگانه با بیان اینکه در بخشی از شهرستان جوانرود ریزش کوه گزارش و مشکل رفع شد گفت: همچنین حدود 20 متر از آسفالت جاده دسترسی ازگله به دلیل بارش سنگین شسته شده بود که به طور موقت توسط نیروهای راهداری تسطیح شد که در موعد مقرر بازسازی شود.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین