Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:33:41 GMT

هجوم باورنکردنی مشتریان به فروشگاه لباس! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۶۷۴۲

هجوم باورنکردنی مشتریان به فروشگاه لباس! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هجوم باورنکردنی مشتریان به یک فروشگاه لباس در روسیه خبرساز شد. صد‌ها تن با هجوم به این فروشگاه در ولادیکاوکاز تنها در مدت ۵ دقیقه تمام فروشگاه را خالی کردند. این اتفاق هنگامی رخ داد که فروشگاه اقدام به فروش ویژه محصولات خود کرد.

پیش از باز شدن درب فروشگاه، صد‌ها مشتری در بیرون تجمع کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این اتفاق این مرکز خرید اعلام کرد در روز‌های آینده نیز فروش ویژه خواهد داشت. ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه ضبط شده است، مشتریان را در حالی که با هجوم به لباس‌ها آن را از دست یکدیگر می‌قاپند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که فروشندگان نظاره‌گر مشتریان هستند آن‌ها به سمت سبد‌های بزرگی که مملو از لباس هستند هجوم می‌برند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این ویدئو که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است تاکنون بیش از ۸۰۰۰۰ بیننده داشته است. فردی که این ویدئو را منتشر کرد در توضیح آن نوشت: " آیا فکر می‌کنید این یک رفتار نرمال و عادی است؟ " بسیاری از کاربران تعجب خود را از این رفتار مشتریان ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " قطعا رفتاری غیرقابل قبول بود. این صحنه‌ای شرم‌آور است که من از آن شرمسارم. "

انتهای پیام/

صحنه باورنکردنی ای که مشتریان در فروشگاه رقم زدند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه فروشگاه مشتریان مرکز خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا

چهار اپراتور موبایل «AT&T» ،«T-Mobile»، «ورایزن» و «اسپرینت» به‌دلیل فروش غیرقانونی داده‌های مشتریان، جریمه شدند این اپراتورها مجموعا حدود ۲۰۰ میلیون دلار توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شدند، این چهار اپراتور جریمه شده در بیانیه‌های جداگانه اعتراض خود را به حکم این کمیسیون اعلام و ادعا کرده‌اند که همواره برای حفظ داده‌های مشتریان خود تلاش می‌کنند و این میزان جریمه بسیار سنگین است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • دزدی چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس تهران + ویدئو
  • سوپرگل باورنکردنی شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش | ویدئو
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا