Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:39:10 GMT

سرعتی‌زن تیم ملی به شهرداری ارومیه پیوست

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۶۸۰۹

سرعتی‌زن تیم ملی به شهرداری ارومیه پیوست

پیمان رضایی شامگاه یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتقال این بازیکن ملی‌پوش ارومیه‌ای در پی تعامل و توافق انجام گرفته بین ۲ باشگاه شهرداری ارومیه و کاله آمل انجام گرفت.

وی بیان کرد: بسیار خرسندیم که با همکاری مسوولان باشگاه کاله آمل موفق شدیم یکی از بهترین‌ بازیکنان حال حاضر شهر ارومیه و والیبال کشور را به تیم شهرداری اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضایی افزود: تمام تلاش مدیریت باشگاه شهرداری ارومیه جذب بازیکنان جوان ملی‌پوش و بومی این شهر است و این امر در صورتی میسر می‌شود که خود آنان نیز برای حضور در تیم والیبال این باشگاه تمایل و رضایت داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: امسال با توجه به بودجه مناسبی که برای باشگاه شهرداری ارومیه اختصاص یافته است، تیمی درخور شان و جایگاه شهر عاشقان والیبال روانه رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد تا جوابگوی انتظار به حق هواداران والیبال دوست ارومیه‌ای باشد.

رضایی افزود: امسال «جواد کریمی» پاسور تیم ملی با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم والیبال این باشگاه پیوسته و این امر از سوی فدراسیون نیز تایید شده است.

وی بیان کرد: همچنین این باشگاه برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده و طی ماه گذشته «محمدرضا حضرت‌پور» لیبرو تیم ملی و «شهرام محمودی» بازیکن پست قطر پاسور (پشت خط زن) تیم ملی و والیبالیست فصل گذشته تیم «خاتم اردکان» را با عقد قراردادی یک ساله به خدمت گرفته است.

وی گفت: پیش از این نیز عقد قرارداد با سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی و فرهاد سال‌افزون، سه بازیکن لژیونر تیم ملی و فرهاد پیروت‌پور پشت خط‌زن فصل گذشته این تیم به نتیجه رسیده بود.
امسال با جذب «مصطفی کارخانه» به عنوان سرمربی، امیدواریم تیم آماده‌ای راهی لیگ برتر شده و ناکامی‌های چند سال گذشته این تیم جبران شود.

رضایی افزود: با آغاز تمرین‌های آماده‌سازی تیم شهرداری ارومیه از ۹ شهریور ماه جاری، بازیکنان در فرصت زمان باقی‌مانده تا شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران به هماهنگی و انسجام لازم خواهند رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر روز یکشنبه ۲۴ شهریور ماه جاری برگزار می‌شود و تنها تیم‌هایی که با بازیکنان خود تسویه حساب کرده‌ باشند، می‌توانند در مراسم قرعه‌کشی حاضر شوند.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096564 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد