Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قسمت بعدی فیلم جیمز باند در تاریخ 8 آوریل 2020 (20 فروردین 1399) اکران می‌شود. نام فیلم همانطور که در تیزر کوتاه آن منتشر شده بود «زمانی برای مردن نیست» است.

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند که در حال خدمت نیست و در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است و در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند؛ او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است.

بعد از انتشار نام فیلم و عوامل آن، رسانه‌های غربی احتمال اینکه ایفای نقش اصلی فیلم توسط «لاشانا لینچ» را در حد یک شایعه دانستند. البته در تیزر فیلم نیز «دنیل کریگ» بازیگر فیلم‌های قبلی «جیمز باند» برخلاف نسخه‌های قبلی تیزر فیلم که در آن مامور فیلم با شلیک به دوربین نام فیلم را فاش می‌کرد؛ این بار تنها عبور می‌کند و در انتها با نیم‌نگاه و با حالت بی‌تفاوتی به دوربین از جلوی صفحه رد می‌شود و بعد نام فیلم به آرامی ظاهر می‌شود؛ بنابراین شاید این شیوه معرفی نام فیلم که در آن بازیگر مرد چندان نقشی ندارد، می‌توانست کمی تاییدکننده این شایعه باشد.

اما چند ساعت قبل، بازیگر سرشناس هالیوودی «پیرس برازنان» که جزو نقش‌های برتر سری فیلم‌های جیمز باند است، اعلام کرد که به احتمال قوی "جیمز باند" بعدی یک فیلم زنانه است و بازیگر اصلی این قسمت را «لاشانا لینچ» ایفا خواهد کرد. او در جمله طعنه‌آمیز دیگری گفته است که "ما برای 40 سال مردان را در این نقش دیده‌ایم و حالا باید گفت که مردان از سر راه کنار بروند و یک زن را برجا بگذارند "

بعد از جنبش METOO‌ که یک حرکت فمینیستی علیه تعرضات و تجاوزات جنسی بود، بسیاری از زنان بازیگر هالیوود که معترض این اتفاقات بودند به این جنبش پیوستند؛ بعد از جدی‌تر شدن تحرکات این جنبش اتفاقات جدیدی در سینمای آمریکا افتاد که یکی از آن ایفای نقش‌های قهرمانی و اصلی توسط زنان بود؛ البته کماکان زنان در سینمای آمریکا ابزاری برای جذابیت سینما هستند، اما هالیوود برای تطهیر خود تلاش کرده که زنان را کمی از حاشیه به اصل آورد. حالا به نظر می‌رسد که تعلق محتمل نقش مهم جیمز باند به یک زن بعد از ساخت چندین قسمت از این مجموعه، یکی از نتایج این جنبش باشد. البته باید دید که زن فیلم جیمز باند چه سرنوشتی را تجربه خواهد کرد؟

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جیمز باند سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد، گفت: در اجرای طرح اقتدار امنیت اجتماعی ۵ مخل نظم و امنیت در شهر مشهد دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ،  اظهار داشت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت چند تن از اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی، پی‌گیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصدهای اطلاعاتی خود مخفیگاه 5 تن از این افراد شرور که دائم مخفیگاه خود را تغییر می دادند را شناسایی و در 2 اقدام ضربتی و غافلگیرانه  آن‌ها را دستگیر و در این رابطه 4 قبضه قمه، 2 قبضه چاقو و 7 عدد چماق کشف کردند.

چراغ خاطرنشان کرد: جرائمی از قبیل مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فیلم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این 5 مخل نظم و امنیت است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • نقشه‌ تلسکوپ فضایی «جیمز وب» از آب‌وهوای یک سیاره فراخورشیدی
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA