Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش در پیام توییتری از تصویب آیین‌نامه استخدام معلمان حق التدریس، پیش دبستانی و آموزشیاران در جلسه امروز هیات وزیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن حاجی میرزایی در صفحه توییتر خود نوشت: هم وشبختانه هیئت وزیران در جلسه امروز  آیین‌نامه استخدام معلمین حق التدریس، پیش دبستانی و آموزشیاران را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: هر سال تا پایان برنامه ششم متناسب با میزان مجوز استخدام و اعتبار مصوب، فرآیند استخدام شامل شرکت و موفقیت در آزمون و طی دوره آموزشی انجام خواهد شد.

کد خبر 388926

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش معلمان معلمان حق التدریس حق التدریس ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی درویشی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش‌برجسته و بی‌بدیل خبرنگاران و رسانه‌ها در دنیا، اظهار داشت: امروز سلاح جنگ، رسانه‌ها هستند، رسانه می‌تواند نقش خط مقدم افسر جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان علیه کشور و نقش رسانه‌ها در مبارزه با دشمنان دراین‌رابطه، عنوان کرد: امروز افکار عمومی دست رسانه‌ها است، رسانه می‌تواند در فرهنگ‌سازی، توسعه، ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و … مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در استان، گفت: تقدیر از معلمان نمونه و گفتمان‌سازی تجلیل از معلمان یکی از برنامه‌های این هفته در استان به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اینکه تحقق هر امر و ارزشی بستگی به همت معلمان، استادان و … دارد، تأکید کرد: مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی و جهاد تبیین بدون معلمان قابل‌انجام نیست.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و همچنین تظاهرات دانشجویان آمریکا علیه این جنایت‌ها و با تأکید بر زیر سوال رفتن تفکر و دموکراسی غربی در این راستا، عنوان کرد: این اتفاقات باید توسط رسانه‌ها تجزیه‌وتحلیل شود.

کد خبر 6090402

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد