Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@14:45:59 GMT

برگزاری نمایشگاه‌های سراسری کتاب «راهبرد مقاومت»

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۷۲۷۵

برگزاری نمایشگاه‌های سراسری کتاب «راهبرد مقاومت»

نمایشگاه‌های کتاب «راهبرد مقاومت» به مناسبت هفتۀ دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مؤسسۀ فرهنگی هنری قدر ولایت با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ناشران حوزۀ فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، در ایام هفتۀ دفاع مقدس، نمایشگاه‌های کتاب با عنوان «راهبرد مقاومت» در سراسر کشور برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه، بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب منتشر شده از ۲۵ ناشر با موضوع دفاع مقدس و مقاومت، که چاپ اوّل آنها مربوط به سال‌های ۹۴ به بعد است، جهت برگزاری نمایشگاه در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌گیرد.

کتاب‌ها از ۲۵ شهریور برای برگزارکنندگان ارسال می‌شوند و نمایشگاه‌ها از ۳۱ شهریور لغایت ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در سراسر کشور برگزار خواهند شد.

منبع: مهر

کد خبر 388914

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کتاب نمایشگاه کتاب مقاومت اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی