Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@17:25:05 GMT

قرار ستاره هلندی و رئال مادرید؛ تابستان ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۷۴۲۴

قرار ستاره هلندی و رئال مادرید؛ تابستان ۲۰۲۰

دنی فن دبیک، هافبک هلندی آژاکس در تابستان سال ۲۰۲۰ راهی رئال مادرید خواهد شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کهکشانی ها در تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب یک هافبک میانی انجام دادند و بعد از ناکامی در خرید پل پوگبا، اخباری در مورد احتمال توافق با دنی فن دبیک، هافبک 22 ساله آژاکس مطرح گردید، اما امروز نشریه آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس در گزارشی مدعی شد این انتقال به تابستان سال 2020 موکول شده است.

کهکشانی ها در تابستان امسال تمام تلاش خود را وقف خرید پل پوگبا کردند، اما در نهایت منچستریونایتد با رقم مطرح شده از سوی فلورنتینو پرز موافقت نکرد و انتقال هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به برنابئو منتفی شد.

به نظر می رسد با توجه به خرید چند بازیکن و خرج کردن 275 میلیون پوند در تابستان امسال، رئال مادرید ترجیح داده پروسه خرید دنی فن دبیک از آژاکس را به تابستان سال 2020 موکول کند تا در آن مقطع با شرایط مالی مساعدتر با باشگاه هلندی وارد مذاکره شود.

رئال مادرید برای خرید هافبک جوان هلندی رقمی در حدود 50 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دنی فن دبیک تابستان بعدی راهی برنابئو می شود. آژاکس در فصل گذشته لیگ قهرمانان نمایش خیره کننده ای از خود ارائه داد و به نظر می رسد بعد از جدایی بازیکنانی چون فرانکی دی یونگ و ماتیاس دی لیخت، حالا نوبت دنی فن دبیک فرا رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال رئال مادرید پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است