Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن اشاره به روزهای برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با حضور عزادران حسینی، هیأت‌های مذهبی، دستجات سینه زن و زنجیرزن و اعضای بیت گرامی حضرت امام راحل در این خصوص توضیح داد: طلوع فجر خونین محرم و برپایی موکب های عزاداری و آیین های شورانگیز نوحه خوانی و سینه زنی و توصیف حماسه ها و حماسه سازان کربلا اندکی التیام بخش زخم ها است و شعار حسینی زیستن و حسینی رفتن و حسینی محشور شدن نقشه راه و نقطه اوج عمل و آمال آزادگان است و در روزگار ما پیروی از راه و رسم خمینی کبیر پیروی از راه و رسم سیدالشهدا(ع) و شرکت در مراسم حرم امام در امتداد عشق به کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصرسح کرد: به همین مناسبت برنامه های مراسم و عزاداری در حرم مطهر امام خمینی(ره) توسط شهرداری صحن حرم مطهر به اطلاع می رسد:

* شنبه شب هشتم محرم(16/6/98) از ساعت 21 اجتماع باشکوه آذری های مقیم تهران همراه با عزاداری و سخنرانی.

* یکشنبه شب نهم محرم(شب تاسوعا) از ساعت 21 مراسم عزاداری و سینه زنی باشکوه دژبان ارتش و هیأت های مذهبی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آقای مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام.

* دوشنبه شب دهم محرم(شب عاشورا) از ساعت 21 مراسم عزاداری و سینه زنی توسط هیأت ها و مداحان اهل بیت(علیهم السلام) و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین آقای علوی وزیر اطلاعات.

* سه شنبه شب یازدهم محرم(شام غریبان) از ساعت 21 پس از عزاداری و سینه زنی سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای ابوترابی فرد امام جمعه محترم موقت تهران.

* شنبه روز هفتم محرم(16 شهریور) از ساعت 9:30 صبح برنامه سوگواری «احلی من العسل»  نوجوانان عاشورایی تهران بزرگ.

* روز عاشورا از ساعت 10:30 صبح مراسم عزاداری و سینه زنی با حضور هیأت های مذهبی.

سعید خال شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) همچنین از برگزاری 5 اجرای ویژه تعزیه سرور و سالار شهیدان در روزهای تاسوعاو عاشورای حسینی(ع) در صحن شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و همچنین گلزار شهدای انقلاب اسلامی خبر داد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) همچنین از فعال بودن ایستگاه های صلواتی در گلزار شهدای سازمان بهشت زهرا(س) و میزبانی خانواده های معظم شهدا و علاقمندان به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اشاره و از شهروندان تهرانی برای شرکت در مراسم های عزاداری در این مکان مقدس دعوت کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) مراسم عزاداری در میدان شهرری برگزار می شود.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع)عصر امروز و از ساعت ۱۶ با حضور مداحان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی