Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمکی گفت: پس از ورودم به وزارت بهداشت، متوجه شدم سامانه تی تک علیرغم نقاط قوتی که داشت، باگ‌ها و نقاط ضعفی نیز دارد.

گروه بهداشت و درمان بازارنیوز: سعید نمکی، در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز در ارتباط با سامانه تی تک گفت:پس از ورودم به وزارت بهداشت، متوجه شدم سامانه تی تک علیرغم نقاط قوتی که داشت، باگ‌ها و نقاط ضعفی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  *ماموریت شبانه روزی برای اصلاح تی تک
وی افزود: گروهی را مامور کردم که این‌ها شبانه روز کار می‌کنند که دو حرکت را انجام دهند: یک این که نقاط ضعف را برطرف کنند و دوم اینکه ابهاماتی که در سامانه تی تک داشتیم، برای دسترسی به برخی اطلاعات شفاف را رصد و ردیابی کنند.

تخلفاتی ادر یکی از قسمت‌های سامانه تی تک رخ می‌داد

نمکی ادامه داد: دوم این که سامانه تی تک هنوز بعد از ورود من به وزارت بهداشت، گرچه لفظا در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت، اما رسما در اختیار پیمانکار بود که همه باید به او متوسل می‌شدند تا اطلاعات بگیرند. قسمتی از سامانه که مردم می‌توانستند ورود کنند و صحت و سوابق واردات یک دارو را بررسی کنند، همچنان باز است و مردم می‌توانند استفاده کنند. البته آن هم دچار نقصهایی بود که بعضا برخی از موارد تخلف از این قسمت گرفته می‌شد که دوستان ما در حال برطرف کردن آن هستند.

پایان شهریور، شروع تی تک شسته و رفته

نمکی در پایان وعده داد: انشاالله تا پایان شهریورماه یک سامانه تی‌تک شسته و رفته را خواهیم داشت تا بتوانیم از این زیر بنا برای استمرار ردیابی کالا‌های استراتژیکی به نام دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنیم. لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ev9 برچسب ها: وزیر بهداشت ، نمکی ، تیتک ، تی تک ، ttac

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزیر بهداشت نمکی تیتک تی تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال بارش‌های پراکنده تا روز سه‌شنبه گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی به نسبت فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط و گاهی تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز احتمال رگبار و رعدوبرق (در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات) و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان وجود دارد.

وی افزود: در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست و از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش. های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد، تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 748392

دیگر خبرها

  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • هشدار زرد هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود