Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از تمهیدات ویژه این سازمان در برگزاری ایمن مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

ابراهیم شاد قوشچی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در راستای تامین ایمنی و هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی تمامی ایستگاههای آتش نشانی شهرداری ارومیه در آماده باش کامل بوده و ۷۰ آتش نشان نیز به همراه ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲ دستگاه موتورسیکلت در بیش از ۱۵ نقطه از شهر، ایمنی سوگواران در این روز را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم با رعایت توصیه های ایمنی، در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی و دور شدن از محل حادثه مراتب را سریعاً با تلفن 125  ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اطلاع و مسیر را برای خودروهای امدادی باز نگاه دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرم 98 آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت

سردار فداکارمکری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: انحراف و سقوط به کانال خودرو سواری در محور مهاباد-  ارومیه یک فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

وی افزود: در این حادثه گزارشی مبنی بر تصادف نزدیک روستای یوسفکند به مرکز ١٢۵ ارسال شد که بلافاصله نیرو‌های ایستگاە ٢ و مرکزی این سازمان به محل اعزام شدند.

فداکارمکری اضافه کرد: خودرو سواری تندر ۹۰ از مسیر خود انحراف پیدا کرده و به کانال رودخانه سقوط کرده بود که متاسفانە یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

وی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵، این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

روزانه به طور میانگین ۱۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان برقرار ولی کمتر از ۱۰ درصد آن منجر به عملیاتی می‌شود.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، بیش از ۴۵ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از ۸ دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت