Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد احمدزاده پس از بی نظمی در تمرین پرسپولیس با حکم گابریل کالدرون  از لیست بازیکنان این تیم برای بازی هفته گذشته مقابل تراکتور تبریز خط خورد تا سرمربی سرخپوشان نشان دهد خبری از باج دادن به بازیکنان ناراضی از نیمکت‌نشینی نیست.

هافبک سرخپوشان پایتخت در حالی به تمرینات این تیم بازگشت که مصدومیت را بهانه ای برای غیبت خود عنوان کرده  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدزاده پس از عذرخواهی بابت رفتار خود مجوز حضور در تمرینات گروهی را گرفت تا خود را برای بازی های اینده پرسپولیس اماده کند.

با این حال گابریل کالدرون برای اینکه در هفته های ابتدایی لیگ برتر به بازیکنان خود نشان دهد که به نظم و انضباط بازیکن و نحوه برخورد او با هم تیمی هایش توجه بالایی دارد فعلا تصمیمی برای استفاده از احمدزاده ندارد تا هافبک سرخ ها برای بازی با صنعت نفت آبادان نیز شانسی برای بازی کردن نداشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۴۵ دوشنبه هفته آینده در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی می رود.

کد خبر 4712945

منبع: مهر

کلیدواژه: گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس فرشاد احمدزاده تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم ملی بسکتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی آزاد جام جهانی بسکتبال فوتسال مسابقات قهرمانی جهان مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای منتهی به بازی با کادیز بحث در مورد جشن قهرمانی احتمالی رئال زیاد بود ولی در نهایت تصمیم بر این شد حتی با مسجل شدن قهرمانی جشنی برپا نشود. 

رئال دیروز کادیز را با سه گل برد و ساعاتی بعد بارسا نیز به خیرونا باخت تا قهرمانی 4 هفته زودتر قطعی شود اما بازیکنان روانه منزل شدند و خبری از جشن قهرمانی نبود. البته هزاران هوادار رئال راهی میدان سیبلس، محل سنتی جشن های رئال، شدند ولی بازیکنان در این جشن حضور پیدا نکردند.

در پیش بودن بازی حساس با بایرن در لیگ قهرمانان دلیل اصلی این تصمیم بود ولی مارکا امروز نوشت که برنامه باشگاه مادریدی این است که یکشنبه هفته بعد در سیبلس جشن قهرمانی برپا شود. رئال شنبه در زمین گرانادا به میدان می رود و یک روز بعد نیز جشن قهرمانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد