Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حجت‌های عاشورا به ما روح ایستادگی داده است. ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در شب تاسوعا و در جمع عزاداران حسینیه اعظم زنجان اظهار داشت: چشم آسمان امروز به زمین خیره بود تا کهکشانی از ستاره‌های سرشار از محبت و به آسمان کشیده را که به یاد دستان بریده به آسمان بلند بود را نظاره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: عاشورا عظیم‌ترین واقعه حیات بشر و پر شکوه‌ترین رویداد هستی است.

وی بیان کرد: هر ساله این واقعه عظیم زنده‌تر، طوفانی‌تر و عمیق‌تر به پیش می‌رود و قلب‌ها و دل‌های جدیدی را تسخیر می‌کند به‌گونه‌ای که قلمرو این رویداد جاودان حیات و زندگی بشر و قامت هستی و قلب اروپا و آمریکا را تحت نفوذ قرار داده است.

سردار سلامی ادامه داد: عاشورا کهنه نمی‌شود و غبار کهنگی در سیمای عاشورا نمی‌نشیند و نقطه‌ای ثابت در تاریخ نیست و دائم در حال حرکت است و در همه دوران‌ها الگو می‌آفریند.

درس‌های عاشورا| اندیشه انسان‌های جاهل به هیچ گره خورده است+ فیلمدرس‌های عاشورا| آنچه که سبب آزار بیشتر اهل بیت(ع) در شام شد عمق جهالت مردم بود+ فیلمنماینده ولی‌فقیه در کردستان: واقعه عاشورا اسلام را از انحراف نجات داد

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: این هنرنمایی عاشورا است که با شکوه‌ترین صحنه‌ها راخلق می‌کند.

وی یادآور شد: امروز هم همانند زمان امام حسین(ع) است، ولی امت تغییر کرده است، امروز مسلمانان امام زمان خود و نایب‌اش را و دشمن زمان خود را می‌شناسند. امروز امام مسلمین تنها نیست و افراد مجاهد و شهادت‌طلب بسیاری وجود دارد که می‌توانند برای طولانی مدت مبارزه کنند ولی امروز سلاح‌ها عوض شده‌اند و در واقع حجت‌های عاشورا به ما روح ایستادگی داده است.

انتهای پیام/ح

R1357/P1357/S6,59/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم بارانی می‌شود

محمدجواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم با بیان اینکه آسمان قم امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است، گفت: حداقل دمای ثبت شده صبح امروز شهر قم ۱۸ درجه بوده است.

وی افزود: شهر دستجرد با ثبت حداقل دمای ۱۴ درجه سردترین نقطه استان بوده است.

ترابیان با اشاره به کاهش حدود ۳ درجه‌ای حداکثر دمای فردای قم نسبت به امروز، گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار داریم بارش رگباری باران در برخی مناطق استان را تجربه کنیم.

وی گفت: روز جمعه هم آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش رگباری باران در برخی ساعات پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آسمان قم امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت بارانی است
  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود