Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@14:26:31 GMT

مرگ هولناک دختر بچه ۴ ساله بندری

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۸۹۵۹

مرگ هولناک دختر بچه ۴ ساله بندری

رویداد۲۴ ابامداد ۱۲ شهریور خبر فوت دختر بچه ۴ ساله در انبار‌های عمومی غرب تهران به کلانتری۱۷۹ خلیج فارس اعلام شد.
تحقیقات اولیه نشان دادد که روز ۱۰ شهریور ماه ۲ خانواده از پرسنل انبار‌های عمومی بندر لنگه در سویت غیر استاندارد اسکان داده شده اند. طبق تحقیقات مشخص شد که این سویت‌ها فقط برای مصرف داخلی و استفاده مدیرانی که به صورت شیفت در شرکت می‌مانند تاسیس شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق بررسی‌های کارشناسان و تیم ویژه هولدینگ انبار‌های عمومی ایران، حدیث رحیمی دختر ۴ ساله که فرزند یکی از این خانواده‌های اسکان داده شده است دچار برق گرفتگی شد که پس از حضور اورژانس در محل حادثه و علی رغم امداد و کمک‌های اولیه متاسفانه به علت شدت حادثه جان باخت.

پیکر این دخترک عصر روز دوازدهم شهریور ماه سال جاری با پرواز ویژه به سوی بندرلنگه برای تشییع ارسال شد.

بر اساس این گزارش آقای تزوال دایی کودک قربانی شده از همکاران سابق مدیرعامل و مسئول حفاظت فیزیکی روز دهم شهریورماه به واسطه دستور مدیرعامل همراه با خانواده اعم از (همسر و فرزندان خردسالشان و خانواده خواهرش یعنی والدین دختر فوت شده) که برای درمان و سفر تفریحی به شمال و تهران سفر کرده بودند در یک سوئیت جنب آسایشگاه انتظامات در محل شرکت انبار‌های عمومی غرب اسکان داده می‌شوند.   منبع: رکنا برچسب ها: رویداد24 ، برق گرفتگی ، فوت دختر 4 ساله ، بندر لنگه ، اورژانس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 برق گرفتگی فوت دختر 4 ساله بندر لنگه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!