Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@14:29:50 GMT

حزب الله پهپاد رژیم صهیونیستی را منهدم کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۹۰۸۹

حزب الله پهپاد رژیم صهیونیستی را منهدم کرد

خبرگزاری میزان- یک فروند پهپهاد رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به دست نیرو‌های حزب الله در منطقه رامیه سرنگون شد. تاریخ انتشار: 10:37 - 18 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۴۳۲ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات صبح روز دوشنبه ۱۸ شهریور در منطقه رامیه در شهر مرزی لبان توسط نیرو‌های حزب الله سرنگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تایمز او اسرائیل نوشت، مقاومت حزب الله در بیانیه‌ای سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی را که از مرز لبنان عبور کرده بود را تایید کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی سرنگونی پهپاد را در خاک لبنان تایید کرد.
رژیم صهیونیستی در خصوص پهپاد سرنگون شده به دست مقاومت لبنان گفت که این پهپاد در حال انجام عملیات شناسایی منطقه رامیه بوده است.
حزب الله در بیانیه‌ای گفت، نیرو‌های شیعیان مقاومت لبنان پهپاد رژیم صهیونیستی را در زمان ورود به جنوب لبنان نزدیک منطقه رامیه با سلاح مناسب هدف قرار دادند.
در حال حاضر پهپهاد رژیم صهیونیستی در دست نیرو‌های مقاومت قرار دارد.
حزب الله لبنان وعده داده بود که پهپاد‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد. اظهارات حزب الله لبنان بعد از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در بیروت منتشر شد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پهپاد سرنگونی رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی