Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@08:39:22 GMT

تمهیدات سازمان آتش‌نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورا

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۹۱۴۷

جلال ملکی، سخنگوی  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تمهیدات این سازمان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی دهه اول ماه محرم و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت امام حسین (ع) فعالیت هیات‌ها و امکان مذهبی در این ایام گسترده‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از دسته‌جات عزاداری و هیات‌ها از ابتدای صبح تاسوعا و عاشورا به سطح خیابان آمده و به عزاداری می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی سازمان آتش‌نشانی بر این است که تجمعات و ترافیک کاذب به دلیل دسته‌جات عزاداری ایجاد شود از همین‌رو مانند سال‌های گذشته تمهیداتی را برای ارائه خدمات بهتر در این روزها در نظر گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: علاوه بر ۱۳۱ ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در شهر تهران در حال آماده‌باش کامل هستند در روزهای تاسوعا و عاشورا آتش‌نشانان در ۸۹ نقطه از شهر تهران با استفاده از ۷۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین و همچنین ۱۷ دستگاه موتورسیکلت در معیت ۲۶۰ آتش‌نشان از ابتدای روز در نقاط مشخص شده مستقر هستند و تا پایان روز و زمانی که معابر و خیابان‌های پرتردد به روال عادی بازگردد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جلال ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی

آفتاب‌‌نیوز :

هادی عیدی پور شامگاه چهارشنبه با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های آتش نشانان در عصر روز بارانی برای امداد رسانی به شهروندان شیرازی افزود: عصر امروز بارش‌های شدید و کم سابقه در شیراز به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ۲۳ واحدعملیاتی برای بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود