Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینالیست‌های تنیس آزاد آمریکا پس از پایان این نبرد حساس به اظهارنظر پرداختند. ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP)، رافائل نادال پس از پیروزی نفس‌گیر برابر دانیل مدودف 23ساله از روسیه و فتح جام قهرمانی تنیس آزاد آمریکا گفت: یک فینال استثنایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه دیدند که چرا دانیل مدودف با وجود داشتن فقط 23 سال سن در رنکینگ جهانی چهارم است. من بازی را تحت کنترل خود داشتم اما مدودف قادر به رقابت و تغییر شرایط بود. این یک چیز استثنایی بود.

این تنیسور اسپانیایی ادامه داد: اطمینان دارم که دانیل مدودف توانمندی کسب پیروزی‌های بیشتری را در آینده دارد. پیروزی در فینال تنیس آزاد آمریکا اهمیت زیادی برای من داشت زیرا بازی هر لحظه سخت‌تر می‌شد. کنترل شرایط روانی نیز سخت بود. بازی هیجان‌انگیز و دیوانه‌واری بود. هواداران نیز عالی بودند و تمام این مسائل باعث شدند تا لحظه‌های فراموش‌ناشدنی رقم بخورند.

دانیل مدودف نیز درباره شکست برابر رافائل نادال اظهار داشت: در ست سوم به حرف‌هایی که پس از پیروزی خواهم زد فکر می‌کردم! به رافائل نادال بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم. 19 عنوان قهرمانی در گرنداسلم استثنایی است. از هواداران نیز قدردانی می‌کنم. در طول تورنمنت خیلی تمرین نکردم اما با کمک هواداران توانستم به فینال برسم. از هواداران بابت اشتباهاتم عذرخواهی می کنم.

نادال با فتح نوزدهمین گرنداسلمش به یک قدمی فدرر رسید

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تنیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق ۱۹ و ۶۰ و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق ۲۲ و ۹۰ گل‌های میهمان پاریسی را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه ۷۳ توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با ۶۹ امتیاز صدرنشین است، موناکو با ۵۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با ۵۲ امتیاز سوم است.

tags # کیلیان امباپه ، فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی