Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ارشاد هندیجان گفت: فراخوان سومین دوره مسابقه عکس محرم در شهرستان هندیجان برای شرکت عموم علاقه‌مندان منتشر شد. ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

مسعود میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان اظهار داشت: فراخوان شرکت در سومین دوره مسابقه عکس محرم در هندیجان به همت کانون فیلم و عکس اداره ارشاد منتشر شد و از همه علاقهمندان به هنر عکاسی دعوت می‌کنیم تا در این رویداد هنری مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرایط آثار و قوانین حضور در مسابقه افزود: شرکت برای عموم علاقهمندان در این مسابقه آزاد است و انتظار داریم مردم عزیز، خبرنگاران، علاقهمندان به تصویربرداری با ارسال تصاویر زیبا و باکیفیت در این دوره شرکت کنند.

نبرد آل‌الله در دشت بلا؛ جلوه‌هایی از آئین عزاداری محرم در اردبیل+فیلمروایت تسنیم از آیین‌های عزاداری مردم باق در ماه محرم؛ از خرد کردن قند تا خیمه‌دوزی برای ابا عبدالله‌(ع)‌‌طرح نظارتی کالاهای اساسی ویژه ماه محرم در شهرستان ری اجرا شد

رئیس اداره ارشاد هندیجان بیان کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند 3 تصویر(از تلفن همراه یا دوربین عکاسی) را جهت شرکت در مسابقه ارسال و از نظر برگزارکننده، فرستنده عکس بهعنوان صاحب آن شناخته می‌شود و اگر غیر از آن باشد، مسئولیتی متوجه برگزار کننده نبوده و صاحب اثر باید از طرق قانونی اقدام کنند.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در نظر داشته باشند تصاویر ارسالی باید به شکل مستند بوده و در آن‌ها از هر گونه مونتاژ که جنبه استنادی عکس را مخدوش می‌کند، خودداری کنند همچنین حقوق چاپ، تکثیر و نشر و برگزاری نمایشگاه عکس از تصاویر دریافتی در اختیار برگزار کننده است.

میرزاپور موضوع پیشنهادی را به شرح زیر برشمرد و عنوان کرد: حضور کودکان در عزاداری‌های حسینی و اربعین، ایثار، بخشش و مشارکت مردم در ایام سوگواری سالار شهیدان و اربعین حسینی، مراسم عاشورا و اربعین حسینی و اماکن مذهبی و تاریخی، فرهنگ بومی و مردمی در عزاداری‌های حسینی، جلوه‌هایی از نماز عزاداران حسینی و نماز ظهر عاشورا، جلوه‌هایی از پیاده‌روی اربعین به‌ویژه راهپیمایی به سمت امامزاده میرنعمان، جلوه‌هایی از حضور مردم در عزاداری‌های حسینی (دهه محرم و اربعین حسینی)، سوگواری‌های حسینی در میان ملل و ادیان مختلف از موضوع‌های مهم ما برای شرکت‌کنندگان هستند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان مهلت شرکت در سومین دوره مسابقه عکس اربعین را تا 30 مهر 98 اعلام کرد و ادامه داد: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر را ارسال می‌کنند ضمناً نحوه ارسال عکس از طریق فضای مجازی (واتساپ) به شماره 09366594728 است.

رئیس اداره ارشاد هندیجان تصریح کرد: به 10 عکس برگزیده جوایزی اهدا و نمایشگاهی از عکس‌های برتر مسابقه در اداره ارشاد  هندیجان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • جنجال فراخوان ایتایی تجمع خیابانی برای حجاب | حجاب محور اختلاف نظر شده است؟