Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام مجید انصاری یکشنبه شب در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی ایران با استفاده از ابزار گسترده فضای مجازی به دنبال تحریف وقایع و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که باید مردم در این خصوص آگاهی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات مسموم و منفی می تواند ایمان جامعه را مخدوش کند، افزود: سیدالشهدا(ع) را قبل از اینکه خنجر شمر ملعون به شهادت برساند زبان و تبلیغات منفی مبلغان دین فروشی که از طرف معاویه بر علیه آل علی(ع) سخن پراکنی می کردند به شهادت رساند.

انصاری ادامه داد: دامنه تبلیغات منفی حکومت فاسد بنی امیه در خصوص اهل بیت(ع) به قدری قوی بود که وقتی خبر شهادت امام علی(ع) در محراب به گوش مردم رسید همه با تعجب می گفتند مگر علی(ع) اهل محراب و مسجد بود.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با انقلاب بزرگی که بر اساس مبانی دین مبین اسلام انجام داده است امروز پرچم دار مکتب عاشورا در جهان محسوب می شود، عنوان کرد: پیدایش نهضت کربلا و قیام سیدالشهدا(ع) از لحاظ پیشینه و عوامل موثر بر آن شباهت‌های زیادی با انقلاب اسلامی ایران دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

انصاری یادآور شد: علت تغییر نگاه مردم دوران امام حسین(ع) نسبت به خاندان پیامبر اسلامی طی ۵۰ سال و رفتار وحشیانه آنان با اهل بیت(ع) در صحنه کربلا را باید در تبلیغات منفی که از زمان معاویه آغاز شد جستجو کرد، دشمنان نظام اسلامی ایران نیز امروز مانند گذشته عمل می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امام حسین(ع) و یاران باوفایش با فدا کردن خون خود و استفاده از مکتب شهادت توانستند اسلام واقعی را احیا کنند و نام خود را در تاریخ جاودانه کنند.

انصاری با اینکه امروز ملت ایران با ادامه دادن راه خون شهدای کربلا و مکتب شهادت توانسته انقلاب را به چهل سالگی برساند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند با تمام فشارهای اقتصادی و معیشتی که مردم ایران اسلامی را بر سر دوراهی عزت و ذلت قرار داده است، مردم ایران مسیر عزت را انتخاب خواهند کرد.

وی به وجود خانواده‌های پنج شهید و چهار شهید اشاره کرد و گفت: دشمنان باید بدانند ملت ایران از جان خود و عزیزانشان برای عزت کشور مایه گذاشته اند و هرگز تسلیم خواسته‌های نامشروع آنان نخواهند شد.

انصاری با بیان اینکه امروز دولت و ملت یک صدا در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده اند، افزود: دشمنان با تبلیغات منفی به دنبال ایجاد شکاف در میان صفوف ملت، ملت و دولت و ارکان نظام هستند ولی باید بدانند در جمهوری اسلامی اختلاف سلیقه است ولی اختلاف عقیده نیست، اختلاف روش است ولی اختلاف در مبانی نیست.

وی در پایان یادآور شد: دشمنان باید بدانند ملت ایران با الگو برداری از مکتب عاشورا هرگز در مقابل زورگویان و استکبار جهانی کوتاه نخواهد آمد.

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور بیت شریف امام راحل، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیات دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده های معزم شهدا و جمعی از مردم خداجوی تهران در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام حسین تبلیغات جمهوری اسلامی دولت عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه یکشنبه در اولین نشست تخصصی تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه اظهار داشت: خلیج فارس در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری و در کنار سرزمین و مردم ایران نقطه عطف و مشترک همه مردم و مذاهب است حتی نقطه مشترک ایرانیان و فارسی زبانان است.

استاندار بوشهر افزود: آبراه‌های بین المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بودند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریاها حضور داشته باشد.

وی بیان داشت: مقرراتی که بر آب‌ها و دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس بروند و امروز می‌بینیم شناورهای ما این تردد را دارند.

محمدی‌زاده بیان داشت: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند، که میر مهنا در ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر بیان داشت: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند این مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری بودند که مقابل آنها مقابله کردند.

وی ادامه داد: با اینکه انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند اما مردم بوشهر با دست خالی با آنها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد. محمدی‌زاده ابراز داشت: رئیسعلی با رهبری روحانیت جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

استاندار بوشهر ابراز داشت: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و با آمریکا که برای پشتیبانی از رژیم بعثی عراق و صدام آمده بود، در خلیج فارس با رشادت شهید نادر مهدوی و دیگر رزمندگان ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

وی افزود: امروز به همت انقلاب اسلامی و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته است و با هدایت و حمایت‌های رهبری این حلقه‌ها به هم پیوسته شده است و یک پیوستگی جغرافیایی توسط محور مقامت برای حمایت از مظلومیت منطقه شکل گرفته است.

استاندار بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی، آمریکا و دیگر دشمنان را مستهلک کرده است.

کد خبر 6091517

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب