Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد 17 شهریورماه در دیدار جمعی از پرسنل و کادر سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه فلسفه اصلی قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر است اظهار کرد: این دو فریضه الهی از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به احادیثی از امام علی(ع) و امام حسین(ع) در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که علاوه بر دوری خودمان از گناه، دست دیگران را هم بگیریم و اگر آنها به سمت گناه و آتش جهنم می‌روند، نجاتشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: در روایات داریم که اگر چشمی ببیند که گناه در جامعه می‌شود حق ندارد بر روی آن گناه بسته شود تا زمانی که آن گناه و روند اشتباه تغییر پیدا کند.

ناصری یزدی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم همه افراد را نسبت به دیگری مسئول دانسته عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو موضوعی است که اگر به درستی احیا شود جامعه از مشکلات و سختی‌ها دور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه نباید هیچ یک از ما برای عناوین کار کنیم تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که برای رضای خدا و خدمت به مردم تلاش کنیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی به بدعهدی آمریکایی‌ها اشاره کرد و افزود امروز به تمام جهان اثبات شده که آمریکایی‌ها هیچ زمانی به عهد و قول خود پایبند نیستند و تا زمانی همراه کسی هستند که برای آنها منافعی داشته باشد.

وی تصریح کرد: حمایتی هم که آمریکایی‌ها از عربستان می‌کنند به دلیل منافعی است که از قبل نفت آنها و فروش تسلیحات وجود دارد و به قول خودشان عربستان گاو شیرده‌ای است که تا زمان شیر دادن آن را می‌دوشند و پس از اینکه شیرش تمام شد، آن را ذبح و از گوشتش مصرف می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد امام جمعه یزد امر به معروف و نهی از منکر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان ایثارگران واقعی خود را برای نجات مردم فدا و ایثار می‌کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع داوطلبان هلال احمر شهرستان اهر ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این داوطلبان در کمک رسانی به سیل زدگان و آسیب دیدگان از حوادث و بلایای طبیعی افزود: داوطلبان هلال احمر فرشتگان نجات هستند که کلمه ایثار بهترین صفت برای قدردانی از این عزیزان می‌باشد.

وی از بارزترین روحیه داوطلبان هلال احمر را روحیه جهادی، ایثارگری و فداکاری برشمرد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اهر نیز در راستای نجات اسلام و ارزش‌های انسانی همیشه با روحیه جهادی و ایثار در همه صحنه‌ها برای نجات مردم از حوادث روزگار حاضرند.

امام جمعه اهر همچنین نوع دوستی و محبت به انسان‌ها را از دیگر خصوصیات داوطلبان جمعیت هلال احمر ذکر کرد و گفت: هلال احمر نمونه بارزی از نوع دوستی و محبت به انسان‌ها است و در همه حال سعی کرده‌اند با محبت و انسان دوستی مشکلات مردم را رفع کنند.

وی در ادامه به عملیات غرور انگیز ‌«وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخگویی به حمله رژِم صهیونیستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه انجام شد نیز اشاره کرد و این عملیات را فتح الفتوح ایرانیان در مقابل دشمنان برشمرد و افزود: این عملیات غافلگیرانه بسیاری از معادلات نظامی دشمنان را بر هم زد و باعث خوشحالی و غرور ایرانیان و سایر مسلمانان جهان شد.

امام جمعه اهر همچنین به برخی از مشکلات کشور و در رأس آن مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج و غیره جوانان ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان کشوری و دعای خیر مردم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات جوانان باشیم.

وی در ادامه انتقال تجربیات و دانش گذشتگان به نسل جدید را در راستای پیشرفت و رفع مشکلات جامعه بسیار مهم برشمرد و از پیشکسوتان و مدیران و روسایی که دارای تجربیات زیاد و ارزشمندی دارند خواست این تجربیات را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود