Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن عسگری ملی پوش کاراته ایران در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مسابقات لیگ کاراته وان ژاپن با تمام خوبی‌ها و بدی هایش به پایان رسید، برای یکسری شامل اتفاقات خوب بود و برای یکسری دیگر بلعکس، در این رقابت‌ها تجربیات جدیدی به بنده اضافه شد و چیز‌های تازه‌ای یاد گرفتم، به امید خدا از تمام این یاد گرفتن‌ها برای مسابقات بعدی‌تر و مهم‌تر بهترین استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات ژاپن در سالن المپیک برگزار شد

او تصریح کرد: مسئله مهم این بود که مسابقات کاراته وان ژاپن در سالنی برگزار شد که قرار است المپیک ۲۰۲۰ توکیو در آن برگزار شود، این مسئله برای من و همه بازیکنان بسیار خوب بود، زیرا با شرایط و جو سالن آشنا شدیم هر چند فضای مسابقات المپیک با سایر رقابت‌ها متفاوت است، اما همین که سالن را از نزدیک دیدیم و حس کردیم تجربه خوبی بود.

بیشتر بخوانید: مدال برنز لیگ جهانی کاراته بر گردن حسن نیا و عسگری

هر کس لیاقت دارد سهمیه المپیک را کسب کند

عسگری افزود: به امید خدا هر کس که لیاقت دارد بتواند سهمیه المپیک را کسب نماید و در همین سالن خوش رنگ‌ترین مدال المپیک را به گردن آویزد. من به همه حق می‌دهم که از ما انتظار داشته باشند، اما باید به ثبات عملکرد ملی پوشان هم توجه کنیم.

لطف خدا شامل حالم بود

ملی پوش کاراته در ادامه گفت: لطف خدا و دعای خیر پدر و مادرم شامل حالم شد، از تمام کسانی که مرا تشویق کردند و به من روحیه دادند به خصوص کادر فنی که با تمرینات مناسب و حمایت‌های کافی پشتم بودند کمال تشکر را دارم؛ و سپاس گزارم از فدراسیون که با شرایط سخت راه تمام ملی پوشان را به این مسابقه اعزام کرد.

عسگری تصریح کرد: وقتی به مسابقات مختلف اعزام می‌شویم چیزی که اهمیت دارد ثبات کار است و خدا را شکر می‌کنم که همیشه توانستم روی سکو باشم، تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین خودم باشم و امتیاز لازم را در هر مسابقه کسب نمایم، چون من در حال حاضر نفر یک رنکینگ وزن خودم هستم.

او در ادامه افزود: با اینکه در این مسابقات برنز گرفتم و شاید نفر دوم رنکینگ شوم، اما چون ورزشکاران ژاپن سهمیه دارند و از ما جدا می‌شوند در واقع من دوباره در جایگاه اول قرار می‌گیرم.

عسگری خاطر نشان کرد: همیشه زحمتم کشیدم که ثبات کار را حفظ کنم، امتیاز بگیرم و روی سکو باشم چه بهتر که طلا باشد، اما هدفم خوشحالی مردم عزیز ایران و جامعه کاراته است.

بیشتر بخوانید: لیگ کاراته وان/ حضور ۳ ایرانی در مسابقات فینال و رده‌بندی

دور اول تا سوم مسابقات ژاپن را بی نقص بودم

ملی پوش کاراته افزود: در دور اول تا سوم عملکرد بی نقصی داشتم، در کمیته اولم یک آسیب دیدگی جزئی و گرفتگی داشتم وقتی در کمیته پنجم به حریف ژاپنی خوردم، مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تا مشخص شدن حریفم در نیمه نهایی فاصله افتاد و بدنم سرد شد و این آسیب و گرفتگی به کمرم زد. نمی‌توانستم در بازی با حریف ژاپنی ام خم شوم و از بدشانسی آسیب دیدم. نتوانستم بهمن عسگری همیشه باشم و از عملکردم کاسته شد.

بعد از مسابقات آسیایی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم

عسگری تصریح کرد: بعد از مسابقات آسیایی زحمات بسیاری کشیدم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و با برنامه ریزی‌هایی که کادر فنی کرده بود می‌خواستم حریف ژاپنی ام را در خانه خودش شکست دهم، اما نشد که صد درصد خودم باشم. برای کسب مدال برنز خریفم را پنج بر صفر شکست دادم و حتی یک امتیاز هم واگذار نکردم.


عسگری در پایان گفت: همیشه تلاش می‌کنم که بهترین خودم باشم و تمام تمرکزم را روی کارم بگذارم تا جواب حمایت‌های دیگران را بدهم، کاروان کاراته برای پیشرفت نیاز به حمایت همه دارد و مدال المپیک افتخاری برای همه جامعه کاراته کشور است.

بیشتر بخوانید: طلای لیگ جهانی کاراته بر گردن بانوی ایرانی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کاراته ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کاراته لیگ کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید

به گزارش ''ورزش سه''، این دونده آینده دار (20 ساله) پس از اینکه دو سال پیش با کسب مدال برنز، جوان ترین مدال‌آور مسابقات سرعت انفرادی جهانی شد، اکنون انتظارات زیادی بر دوش دارد. نایتون سال گذشته نیز در مسابقات جهانی بوداپست در دوی 200 متر به مدال نقره دست یافت و با نزدیک شدن به شروع بازی‌های پاریس، با توجه به جاه طلبی‌های خود آماده رقابت است.

او در این گفت و گو گفت: تا زمانی که من بزرگتر شوم، باز هم نظراتی مانند «پدیده جوان» یا «من این کار را در این سن انجام دادم» وجود خواهد داشت.
آنها از من انتظار داشتند که در 19 یا 20 سالگی رکورد جهانی را بشکنم. اما در واقعیت، اینطور نیست. قطعا موفقیت اولیه با انتظارات بالا همراه بود.

هواداران و کارشناسان انتظارات بیشتری از او دارند و مشتاق هستند نایتون به رویایی که یوسین بولت نتوانست به آن دست یابد، یعنی شکستن زمان 19 ثانیه در 200 متر، دست یابد. اما نایتون عجله نمی‌کند و می گوید: "من در بهترین حالت خود نیستم، اما وقتی به بهترین سطح خود رسیدم، می توانیم در مورد رکوردهای جهانی صحبت کنیم."

دیگر خبرها

  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید