Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشستی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و مسئولان ارشد حوزه‌های فرودگاهی و دریانوردی کشور، برنامه ریزی برای مقابله با تهدید‌های پیش رو و نیز برطرف کردن موانع و مشکلات احتمالی در حوزه پدافند غیرعامل انجام می‌شود

با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی درباره بررسی مسایل و ملاحظات پدافند غیرعامل حوزه فرودگاهی و دریانوردی جلسه هم اندیشی مسئولان مربوط به میزبانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مرکز عملیات ایمنی و اضطراری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برنامه ساعتی بازگشت حجاج تغییر کرد/ تاخیر در رساندن مسافران به فرودگاه عربستان

این جلسه امروز با هدف جمع بندی و برنامه ریزی برای مقابله با تهدید‌های پیش رو و نیز برطرف کردن موانع و مشکلات احتمالی برپا شده است.
شهرام آدم نژاد، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی، سردار محسن ساسانی، معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، سحر تاجبخش، معاون وزیر و رییس سازمان هواشناسی کشور،  علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علی رستمی، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی حاضران در این نشست هستند.

انتهای پیام/    دستور وزیر راه و شهرسازی درباره بررسی مسایل و ملاحظات پدافند غیرعامل حوزه فرودگاهی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش مسکن به سامانه «خودنویس» افزوده می‌شود+ فیلم

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مزیت‌های سامانه خودنویس در بازار مسکن، از افزوده شدن امکان خرید و فروش ملک به این سامانه در طول سال جاری خبر داد.

گروه راه و مسکن بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی در حاشیه همایش گروه‌های جهادی و مردمی با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون سامانه خودنویس و همچنین امکان افزوده شدن قابلیت خرید و فروش مسکن به آن گفت: این سامانه بستر بسیار خوبی برای انضباط بخشی به بازار است. در حال حاضر مهیا شدن امکان خرید و فروش مسکن در سال جاری یکی از مهمترین مواردی است که اکنون در دستورکار مدیران این سامانه و معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.


وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: خرید و فروش مسکن پیچیدگی‌های مخصوص خود را دارد. احراز هویت مالک و خریدار ملک از جمله موارد است که به حوزه ثبت اسناد و به طور خاص در حیطه وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مربوط می‌شود. امیدواریم که در ادامه کار سکو‌های مجازی فعال در حوزه مسکن هم در این راه با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند. اتصال این پلتفرم‌ها به سامانه خودنویس کار مردم برای خرید و فروش مسکن را آسان‌تر می‌کند.


وی با اشاره به تایید قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها در شورای نگهبان، گفت: اکنون ما منتظر ابلاغ آن به دولت هستیم؛ در حال حاضر همکاران ما در وزارت راه و شهرسازی آیین‌نامه‌های مربوط به این قانون را تدوین کرده‌اند و در طول چند روز آینده آن‌ها به سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.


مشروح گفته‌های بذرپاش را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار مسکن ، خرید مسکن ، قیمت مسکن ، اجاره مسکن ، وزارت راه و شهرسازی ، سامانه خودنویس ، مهراد بذرپاش لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TAF

دیگر خبرها

  • مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است
  • همه طرح‌های توسعه بنادر کشور پیوست پدافند غیرعامل دارند
  • سلاجقه: بررسی وضعیت معدن «کامو» در اولین فرصت / وزیر صمت پای کار است +فیلم
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • واگذاری ۷۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین به متقاضیان قمی
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • ◄ امسال سازمان بنادر و بخش غیر دولتی ۱۵۴ همت سرمایه‌ گذاری می‌ کنند
  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • خرید و فروش مسکن به سامانه «خودنویس» افزوده می‌شود+ فیلم
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع