Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@13:34:41 GMT

سراجی برای شناخت بهتر آیت‌الله طالقانی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۵۹۹۰۸

به گزارش ایلنا، مستند «سراج» با موضوع مروری بر زندگی اجتماعی، سیاسی و مبارزاتی آیت‌الله طالقانی از شبکه یک پخش می‌شود.

این مستند که به مناسبت ۱۹ شهریور، سالروز وفات آیت‌الله طالقانی اولین امام جمعه تهران، ساعت ۲۰ سه‌شنبه پخش می‌شود، آخرین سال‌های حیات آیت‌الله طالقانی از آزادی ایشان از زندان پهلوی در سال ۱۳۵۷ تا همراهی وی با امام خمینی(ره) و جریان انقلاب را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند «سراج» که "حسین سبطی" تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته، توجه ویژه‌ای بر نگاه قرآنی آیت‌الله طالقانی در مبارزات انقلابی با رژیم پهلوی دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام جمعه امام خمینی انقلاب زندان طالقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، دکتر سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت این سازمان، بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند خدمت دیگری را در حوزه درمان و سلامت جامعه اروندنشین صورت داد.

وی افزود: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار، سازمان منطقه آزاد اروند اقداماتی را در راستای مرتفع ساختن نیاز جامعه هدف صورت داد.

مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بر همین اساس و با همفکری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.
موسوی یادآور شد: این دستگاه امروز با حضور کارشناسان معاونت‌های فرهنگی،اجتماعی و گردشگری و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تنها فیلم با صدای رضا شاه پهلوی بعد از ۹۰ سال؛ صدای واقعی رضاخان را بشنوید!
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس