Web Analytics Made Easy - Statcounter

میان 20 تیم پر درآمد در فصل گذشته از حق پخش تلویزیونی، 18 تیم انگلیسی حضور دارند.

طرفداری- درآمد باشگاه اورتون از حق پخش تلویزیونی در فصل گذشته بیش از درآمد رئال مادرید بوده است.

به گزارش لیورپول اکو، باشگاه های انگلیسی از حق پخش درآمد زیادی دارند. اورتون نیز از این قضیه مستثنی نبوده و تافی ها فصل گذشته 128.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 میلیون پوند درآمد از حق پخش تلویزیون کسب کرده اند.

یک وبلاگ مالی سوئیسی، درآمد حق پخش تلویزیونی تیم های لیگ برتر انگلیس را با دیگر لیگ های اروپایی مقایسه کرده است. به جز 6 تیم برتر لیگ، اورتون سال گذشته بیشترین درآمد را از حق پخش تلویزیونی در میان دیگر تیم های لیگ برتری داشت. در واقع آنها 128.6 میلیون پوند از این حیث درآمد داشتند که تنها باشگاه بارسلونا بیش از اورتون در کل اروپا در این مورد درآمدزایی کرده است. این نشان می دهد اورتون حتی از رئال مادرید که 125 میلیون پوند در فصل گذشته از حق پخش تلویزیونی کسب کرد، درآمد بیشتری کسب نموده است.

اگر تمام باشگاه های 5 لیگ معتبر اروپا بر اساس درآمد حق پخش تلویزیونی رده بندی شوند، میان 20 تیم برتر این رده بندی، 18 تیم از لیگ برتر انگلیس قرار دارند. این در حالی است که در این رده بندی بارسلونا تنها تیمی خارج از انگلیس است که در رده های بالا حضور دارد. رتبه بارسلونا هفتم است. رئال مادرید نیز در رتبه دهم حضور دارد. لیورپول با 152 میلیون پوند درآمد، صدرنشین این رده بندی است.

نکته جالب این رده بندی، این است که باشگاه های بزرگ اروپایی مانند بایرن مونیخ و یوونتوس از سه باشگاه سقوط کرده لیگ برتر در فصل گذشته یعنی هادرزفیلد تاون، فولام و کاردیف سیتی، درآمدی کمتر از حق پخش تلویزیونی داشته اند. در واقع هر سه باشگاه سقوط کرده فصل گذشته جمعا 301.2 میلیون پوند درآمدزایی کرده اند. به عنوان نمونه بایرن مونیخ 9 میلیون پوند کمتر از هادرزفیلد درآمد از حق پخش تلویزیونی داشته است.

در جدول زیر، 20 تیم برتر رده بندی حق پخش تلویزیونی در فصل گذشته مشاهده می شود:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)

گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید