Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@08:40:20 GMT

واکنش هافبک سیتی به اختلاف با گواردیولا

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۰۶۲۱

واکنش هافبک سیتی به اختلاف با گواردیولا

هافبک منچستر سیتی اختلاف با گواردیولا را رد و تاکید کرد که رابطه خوبی با این مربی دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، ریاض محرز بعد از درخشش در لستر سیتی بود که راهی منچستر سیتی شد.

این هافبک الجزایری با لستر سیتی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد و عنوان بهترین بازیکن لیگ را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در منچستر سیتی کم‌تر فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا می کند و در بیش‌تر بازی‌ها نیمکت نشین است و همین باعث شده تا خبرهای درباره اختلاف او با گواردیولا به گوش برسد.

محرز به اختلاف خود با گواردیولا واکنش نشان داد. او گفت: رابطه من با گواردیولا خوب است و هیچ مشکلی با  این مربی ندارم. سرمربی تیم در ۴ بازی اخیر دو بار به من بازی داده است و این خوب است.

او ادامه داد: سیتی بازیکنان بزرگی زیادی در اختیار دارد. رقابت در این تیم بسیار بالا است و قرار گرفتن در ترکیب اصلی آسان نیست. می خواهم که به تلاش خود ادامه دهم تا بیش‌تر فرصت بازی را در ترکیب تیم به دست آورم.

منچستر سیتی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس هم عملکرد خوبی از خود نشان داده و توانسته در چهار بازی سه پیروزی و یک تساوی کسب کند تا در رده دوم قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ریاض محرز تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد