Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:16:10 GMT

برخورد پلیس با اقدامات وهن آمیز عزاداری

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۰۶۸۵

رییس پلیس پایتخت از برخورد با هرگونه اقدامی که منجر به وهن عزاداری اسلام و عزاداری ماه محرم شود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی درباره تدابیر پلیس برای مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی اظهارکرد: از شب گذشته با توجه به افزایش حجم دسته‌روی‌ها پلیس نیز آماده باش خود را بیشتر کرده و این آماده باش از شب تاسوعا تا شام غریبان به صددرصد خود خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۳ هزار هیات، تکیه و مسجد در ایام عزاداری ماه محرم در تهران گفت: ماموران پلیس این ۱۳ هزار نقطه را پوشش امنیتی و ترافیکی داده اند، از این تعداد حدود ۱۰۹ هیات بزرگ با جمعیت چندین هزار نفری هستند که تمهیدات ویژه‌ای برای آنها اتخاذ شده و ماموران ما از ابتدا تا انتهای مراسم در کنار عزاداران خواهند بود.

رییس پلیس پایتخت در مورد برخورد پلیس با مواردی نظیر قمه زنی نیز گفت: همکاران من تذکرات لازم را به مسئولان هیات ها و تکایا داده‌اند و در این زمینه مشکل خاصی نداریم، اما قطعا اگر با هر رفتاری ممکن است موجب وهن اسلام و عزاداری‌های محرم شود، مواجه شوند، همانطور که از قبل هم در اطلاعیه‌ای ممنوعیت آن را اعلام کرده‌ایم، برخورد خواهیم کرد.

رحیمی درمورد تدابیر ترافیکی نیز اظهارکرد: در این مورد عوامل پلیس راهور نیز در جلسات مختلف نکات مورد نظر خود را مطرح کرده‌اند و درخواست ما از عزاداران این است که از انجام اقداماتی که موجب بی نظمی ترافیکی شود پرهیز کرده و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: برخورد پلیس اقدامات وهن آمیز عزاداری هفده شهریور سامانه سماح اسماعیل بخشی ماه محرم سید مهدی صدرالساداتی فردو داستان اتم شب نهم محرم علیرضا فغانی سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

رئیس پلیس راهور سرپل‌ذهاب ضمن اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ع) گفت: بلوار احمدبن‌اسحاق(ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم(عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر کریمی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 751186

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • به دانشجویان خیانت شد/ اعتراضات صلح‌آمیز را با باتوم سرکوب کردند
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد