Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوگواران بوشهری در تاسوعای حسینی فریاد و ندای یا ابوالفضل(ع)، یا علمدار کربلا (ع) را طنین‌انداز کردند و با عزاداران حسینی در سراسر جهان همنوا شدند. ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سوگواران بوشهری ظهر امروز در تاسوعای حسینی با برپایی مراسم عزاداری باشکوهی اوج ولایت‌مداری، دلدادگی و وفاداری خود را به خاندان ائمه اطهار(ع) به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت‌ها و دسته‌های عزادار بوشهری ظهر امروز با تجمع در میدان قدس این شهر و سپس حرکت به سوی مصلی جمعه جلوه‌ای از اخلاص و شوری حسینی خود را نمایان کردند.

در حرکت‌های سوگوار و عزادار بوشهری که حضور نوجوانان و جوانان بسیار چشمگیر بود فریاد و ندای یا  ابوالفضل(ع)، یا علمدار کربلا (ع) را طنین‌انداز کردند و با عزاداران حسینی در سراسر جهان همنوا شدند.

سوگواران حسینی سپس در مصلی جمعه  بوشهر تجمع کردند و در سوگ سرور و سالار شهیدان دشت کربلا و علمدار باوفایش حضرت ابوالفضل العباس(ع) به سینه‌زنی و سوگواری پرداختند.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش نذورات در مسیر  حرکت عزاداران بوشهری از دیگر برنامه‌های تاسوعائیان بود که از سوگواران حسینی پذیرایی می‌کردند.

تاسوعای حسینی استان بوشهر غرق در عزا و ماتم است طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در 72 بقعه متبرک استان بوشهر برگزار می‌شود تجمع بزرگ عاشورائیان در شهرهای استان بوشهر برگزار می‌شود

عزاداران و سوگواران حسینی  ظهر تاسوعا، نماز جماعت را با صفوفی فشرده و منظم در مصلی جمعه به امامت حجت‌الاسلام جمالی امام جمعه موقت بوشهر اقامه کردند.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم اظهار کرد: خانواده شهدا سنگربانان انقلاب هستند و صیانت از آنان هم مقام با صیانت از خون شهیدان است‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان کرد: دشمن فرهنگ جامعه و بخصوص ایثارگران را نشانه رفته است تا نسل ایثارگر را از مسیر و ریل شهدا خارج کند.

وی تصریح کرد: ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند و ما می‌بایست آنان را در برابر هجمه‌های دشمن صیانت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: جنگ امروز متمرکز بر هویت ملی، مذهبی و افکار است و راه مقابله با آن آگاه سازی نسل جوان می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن هنرمند عنوان کرد: برپایی ۱۱ هزار یادواره شهدا در مدارس استان قم، پیگیری مشکلات مسکن جامعه ایثارگری و احراز جانبازی بیست از هزار نفر بخشی از اقدامات بنیاد شهید قم بوده است.

کد خبر 6088775

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند