Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عبدالله صالحی صبح امروز به خبرنگار برنا گفت: در راستای پیشگیری از تخلفات شهری به ویژه ساخت و ساز های غیر مجاز این اداره طی بازدید های شبانه متوجه احداث چندین ساخت و ساز در نواحی منفصل شهری شد.

مدیر پیشگری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: در یکی از موارد یک باب مغازه و منزل مسکونی دو طبقه در ناحیه منفصل شهری نایسر در حال احداث بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پس از اطلاع از موضوع و تشکیل پرونده و ارجاع آن به مراجع قضایی خوشبختانه حکم تخریب این مورد ساخت و ساز صادر شد و این شهرداری هم نسبت به تخریب آن اقدام کرد.

صالحی افزود: در یکی دیگر از موارد افراد سود جو اقدام به ساخت چهار باب مغازه غیر مجاز در ناحیه منفصل ننله اقدام کرده بودند.

او عنوان کرد : این مغازه ها در کاربری کشاورزی احداث شده بود که این مورد هم با صدور حکم مراجع قضایی تخریب شد.

مدیر پیشگری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج از همکاری مراجع قضایی ، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی در تخریب این اماکن غیر مجاز تقدیر وتشکر کرد و به شهروندان هم توصیه کرد : گول افراد سود جو را نخورید چرا که عاقبت احداث بناهای غیر مجاز تخریب است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج مراجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی موسوی گفت: عملیات آماده سازی شهرک مسکونی آذرشهر به مساحت ۱۵۲ هکتار آغاز خواهد شد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان آذربایجان شرقی در شهرستان سراب با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه مسکونی را کلید خواهد زد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان گفت: با حضور وزیر راه عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی هم آغاز می‌شود.

موسوی افزود: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت یک هزار و ۸۶۵ مترمربع و کلنگ زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت دو هزار و ۵۲۴ مترمربع در شهر سهند از دیگر برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی گفت: بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر و افتتاح طرح مشارکتی مجتمع تجاری باران در شعر جدید سهند با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۳۱ باب مغازه در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو