Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@00:31:00 GMT

سارقی که خانه خود را آتش زد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۰۹۹۵

فرمانده انتظامی اهواز گفت: یک سارق حرفه‌ای و سوداگر مرگ که در دام پلیس گرفتار شده بود برای گمراه کردن پلیس منزل مسکونی خود را در کوی علوی به آتش کشید اما با واکنش سریع ماموران انتظامی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: یک سارق حرفه‌ای و سوداگر مرگ که در دام پلیس گرفتار شده بود برای گمراه کردن پلیس منزل مسکونی خود را در کوی علوی به آتش کشید اما با واکنش سریع ماموران انتظامی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محسن دالوند شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به آتش سوزی یک منزل مسکونی در کوی علوی توسط یک سارق و فروشنده مواد مخدر اظهار داشت: یک سارق، مالخر و فروشنده مواد مخدر روز شنبه توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و عملیات دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این متهم از سارقان و مالخران حرفه ای این شهرستان بوده که بخش عمده ای از اقلام سرقتی را در منزل خود نگهداری می کرد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: این متهم تعدادی پارچه را برای تهدید پلیس آتش زد که همین امر موجب آتش گرفتن بخشی از منزل شد اما با تلاش ماموران انتظامی اهواز فرد مورد نظر دستگیر و آتش نیز توسط ماموران آتش نشانی مهار شد .

وی تصریح کرد : بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی به همراه مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین از این منزل مسکونی کشف و متهم نیز برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

پیش از این رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ظهر شنبه از وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی در خیابان مدارس کوی علوی اهواز توسط صاحب خانه به دلایل نامعلومی خبر داده بود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F5Q برچسب ها: آتش ، سارق ، دزد

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آتش سارق دزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پیرو گزارش شهروندان در رابطه با زورگیری با قمه توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در موقعیت میدان گل‌ها منطقه ۲۲، واحد گشت یگان حفاظت بوستان چیتگر به موقعیت اعزام و ۴ سرنشین خودرو که همگی متولد دهه ۸۰ بودند را دستگیر کرد.

با دستگیری نفرات و با بررسی‌های بیشتر از ماشین متهمان ۳ قبضه قمه ۴۰، ۶۰ و ۲۵ سانتی متری کشف شد.

متهمان پس از تنظیم صورت‌جلسه جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری ۱۸۱ وردآورد شدند.

ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن

کد خبر 847041 منبع: مهر برچسب‌ها پلیس امنیت خبر مهم سارق - سرقت

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف محموله دارو در زابل
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید