Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری سی‌ان‌ان به نقل از منابع آگاه که نامی از آنها برده نشده گزارش داد که در طول چند هفته اخیر، رییس‌جمهور ترامپ نگرانی خود را از بدتر شدن شرایط اقتصادی آمریکا و تاثیر آن بر شانس انتخاب مجدد او در ۲۰۲۰، به عنوان رییس‌جمهور، ابراز کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، منابع آگاه می‌گویند: ترامپ به دستیاران خود دستور داده است که با ضرورت بیشتری طرح‌هایی را برای تقویت اعتماد آمریکایی‌ها به اقتصاد، ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شامل طرح‌هایی مانند طرح «همه دست‌ها روی میز» می‌شود که احتمالا مالیات را کاهش خواهد داد و توافقات تجاری جدید کانادا و مکزیک را اجرا خواهد کرد. همچنین طی این طرح به فدرال‌رزرو فشار آورده خواهد شد تا نرخ بهره خود را بیش از پیش کاهش دهد.

منابع آگاه می‌گویند که هم ترامپ و هم دستیاران ارشد او شامل جارد کوشنر، داماد رییس‌جمهور، در تماس‌هایی تلفنی به روسای شرکت‌های آمریکا، آنها را از مذاکرات تجاری با چین و تلاش‌های اقتصادی دیگر آگاه کرده‌اند. انها با این کار تلاش کردند تا به این مدیران کمی اطمینان خاطر دهند.

ترامپ هفته گذشته در توئیتی از برخی رسانه‌ها برای بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی، انتقاد کرد و گفت آنها هر کاری در توان دارند انجام می‌دهند تا اقتصاد را نابود کنند، چرا که فکر می‌کنند این (بدتر شدن اوضاع اقتصادی) برای من و انتخاب مجددم بد خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرایط اقتصادی آمریکا دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، صبح دیروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته‌ است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان»
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس