Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از چند روز مصاحبه و پست های فضای مجازی از سوی مهاجم ارمنستان، کاپیتان ایتالیا به او پاسخ داد.

طرفداری - در جریان دیدار دو تیم ارمنستان و ایتالیا در مقدماتی یورو 2020، الکساندر کاراپتیان با دریافت دو کارت از زرد از بازی اخراج شد. کارت زرد دوم او در برخورد با لئوناردو بونوچی بود که روی یک برخورد نفر به نفر هوایی، مدافع یوونتوس به زمین افتاد و مهاجم ارمنستان این را تمارض می دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاراپتیان پس از آن بازی تاکنون چند بار برعلیه بونوچی مصاحبه کرده و در اینستاگرام هم چند بار واکنش داشته و خواهان عذرخواهی بونوچی شده است. به گزارش فوتبال ایتالیا ستاره خط دفاعی ایتالیا و یوونتوس پس از پیروزی مقابل فنلاند به خبرنگاران در این مورد گفت:

چنین چیزهایی در شرایط بازی پیش می آید و حس نمی کنم نیاز به عذرخواهی باشد. من حتی به این نکته توجه نکردم که او کارت زرد دارد. همچنین من از بازی قبل 2 بخیه روی ابرویم داشتم و می خواستم از آن محافظت کنم. ناامیدکننده است که این جنجال ها به وجود آمده است اما آن را می پذیرم و می گذرم. من حرف هایم را در زمین می زنم. اگر 91 بازی ملی برای کشورم انجام داده ام، یعنی بیشترین توانم را برای کمک به تیمم گذاشته ام. 

آتزوری با پیروزی شب گذشته مقابل فنلاند، از 6 بازی، 18 امتیاز دارد و با اقتدار صدرنشین گروه خود است:

باید از روبرتو مانچینی به خاطر آوردن ایده های ارزشمند به تیم ممنون باشیم. او به ما کمک کرد تا ایده ها را طی ماه های گذشته به طور عملی در زمین پیاده کنیم. ما فوتبال هیجان انگیز و زیبایی را بازی می کنیم و خودمان هم در زمین لذت می بریم. وقتی چنین نگرش هجومی دارید، طبیعی است که ضدحملاتی از سوی حریف وجود داشته باشد اما ما به هر حال از فوتبال خود لذت می بریم. 

هر تیمی محدودیت های خودش را دارد و همیشه روی کرنرها خطر وجود دارد اما باید دقت کنیم توپ را به راحتی از دست ندهیم. ما پس از گل تساوی فنلاند، واکنش خوبی داشتیم و این ذهنیت یک تیم بزرگ است؛ ذهنیت تیمی که می داند می تواند حتی پس از دریافت گل به بازی ادامه دهد. ما در مسیر درستی هستیم و بنابراین با تلاش، فداکاری و دنبال کردن ایده های روبرتو مانچینی، این ایتالیا می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

کاراپتیان در اینستاگرام:
برای دستاوردهایت در فوتبال احترام زیادی قائلم اما آن حرکت شرم آور بود

 کاراپتیان همچنین گفته بود:

می خواهم بدانم چرا یکی از بهترین مدافعان جهان باید مقابل تمارض کند؟ آیا آنها انقدر از ما ترسیده بودند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد

تیم پارما در هفته سی و ششم سری بی ایتالیا در مصاف با تیم باری به نتیجه ۱-۱ دست یافت و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، به سری آ صعود کرد.

پارما سه فصل قبل (۲۱-۲۰۲۰) به سری بی سقوط کرد و از فصل آینده دوباره شاهد حضور این تیم باسابقه که تاسیس آن به سال ۱۹۱۳ برمی‌گردد، خواهیم بود.  باشگاهی که کمتر از ۲ ماه دیگر جشن تولد ۱۱۱ سالگی خود را برگزار خواهد کرد، تاریخی پر فراز و نشیب و پرحادثه را پشت سر گذاشته؛ از روز‌های درخشان دهه ۹۰ متشکل از ستارگانی همچون فاستینو آسپریا، فابیو کاناوارو، دینو باجو، انریکو کیزا، ارنان کرسپو، لورنزو مینوتی، هریستو استویچکوف، جان‌لوئیجی بوفون، لیلیان تورام، خوان سباستین ورون و روبرتو موسی که به کسب ۴ جام اروپایی در عرض ۶ سال منجر شد تا دهه تلخ گذشته که با به حراج گذاشتن همان جام‌ها برای تأمین بخشی از بدهی‌ها به خاطرات هواداران زرد و آبی‌پوش رنگ سیاه پاشید.

پارما در سال ۲۰۱۵ با ۲۱۸ میلیون یورو بدهی، از جمله ۶۳ میلیون یورو دستمزد پرداخت‌نشده اعلام ورشکستگی کرد و بعد از قرارگیری در رده بیستم جدول، به سطح چهارم فوتبال ایتالیا سقوط کرد، اما دوباره با ۳ صعود متوالی خیلی زود به سری آ برگشت. با این حال پارما در انتهای فصل ۲۱-۲۰۲۰ با قرارگیری در انتهای جدول، بار دیگر راهی سطح دوم شد. حالا، اما بعد از ۳ سال غیبت، پارما به جمع ۷ خواهران برمی‌گردد. (تیم‌های یوونتوس، میلان، اینتر، رم، لاتزیو فیورنتینا و پارما که در اوایل قرن ۲۱ هفت قدرت فوتبال ایتالیا محسوب می‌شدند، به ۷ خواهران مشهور هستند)

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)