Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:03:19 GMT

امکانات فرودگاه پیام روزآمد است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۱۳۳۳

امکانات فرودگاه پیام روزآمد است

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در مراسم استقبال از نخستین گروه مسافران در فرودگاه بین المللی پیام که از مشهد مقدس در این فرودگاه به زمین نشست افزود: تجهیز این فرودگاه با هدف استفاده از ظرفیت های مسافری و باربری آن انجام شده است.

وی با اشاره به پروازهای سال گذشته در بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام اظهار داشت: در این مدت شاهد انجام چندین پرواز مسافری به مقصدهای کیش و مشهد بودیم که سانحه هوایی در فرودگاه فتح سبب توقف پروازها در پیام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز ادامه داد: به همین منظور امسال با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزرای راه و ارتباطات جلسات متعددی برگزار تا بار دیگر پروازهای مسافری از فرودگاه پیام از سر گرفته شود.

شهبازی گفت: پس از سفر دکتر جهانگیری به استان  البرزو مطرح شدن این موضوع، به فاصله کوتاهی مسافری شدن فرودگاه بین المللی پیام البرز در جلسات هیات دولت مطرح و به تصویب رسید.

وی افزود: برای پروازهای سال گذشته در این فرودگاه مجوز موقتی صادر شده بود و با توجه به ظرفیت های استان، تلاش های بسیاری برای اخذ مجوز رسمی پرواز از این فرودگاه صورت گرفت و با تائید ایمنی پروازها توسط سازمان هواپیمایی کشور، این موضوع در هیات دولت مطرح و با آن موافقت شد.

استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه توسعه و انجام پروازهای مسافری از این فرودگاه از مطالبات مردم است با ایرلاین های مختلف وارد مذاکره شده ایم.

همچنین  با توجه به اسکان بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر جمعیت استان های دیگر در البرز، برای سفرهای هوایی این جمعیت می تواند از ظرفیت های فرودگاه بین المللی پیام البرز استفاده کند.

وی ادامه داد: با احتساب جمعیت البرز و استان های همجوار میتوانیم ۲۰ میلیون نفر را در بخش مسافران پروازی از طریق فرودگاه پیام تحت پوشش قرار دهیم.

استاندار البرز افزود: انتظار ما از مسئولان فرودگاه نیز این است که بر مبنای فناوری های روز مسائل مرتبط با امنیت و ایمنی پروازها را دنبال و تلاش کنند تا در آینده شاهد توسعه پروازهای مسافری داخلی و خارجی از این فرودگاه باشیم.

شهبازی گفت: فرودگاه بین المللی پیام بخشی از باری که بر دوش فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) و در زمینه جابه جایی مسافر است را به دوش می کشد و در پرواز امروز مشهد بخشی از مسافران از استان های همجوار بودند که نشان از نقش مهم فرودگاه پیام دارد.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران مشهد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: حسنوند با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی‌ در عروسی‌های‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده‌ شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته