Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-06@15:18:58 GMT

تجاوز دو مرد به ۴۵۰ کودک

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۱۶۳۱

دو مرد آلمانی که بیش از ۲۰ سال در یک کمپ تفریحی در آلمان ۴۵۰ کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرارداده بودند، توسط قاضی فقط به ۱۳ و ۱۲ سال زندان محکوم شدند!

دو مرد آلمانی که بیش از 20 سال در یک اردوگاه در آلمان، صدها کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرارداده بودند، توسط قاضی به جمعاً 25 سال زندان محکوم شدند!

این دو مرد به نام‌های "آندریاس" 56 ساله و "ماریو" 33 ساله روز پنجشنبه 5 سپتامبر توسط قاضی شهر "لوجه" به ترتیب به 13 و 12 سال زندان محکوم شده‌اند؛ این دو در بین سالهای 1998 تا 2018 تعداد 450 کودک را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده‌اند؛ قربانیان آنها خردسالان بین 3 تا 14 ساله بودند!

به نوشته گاردین، بیشتر این آزارهای جنسی در کمپی در شهر "لوجه" واقع در شمال آلمان صورت گرفته‌است؛ این کمپ محلی است که خانوادهها برای تعطیلات و تفریح به آنجا میرفتند؛ این کودکان با وعده دریافت لپ‌تاپ یا هدایای دیگر نظیر جلسات اسب‌سواری، فریب این دو کودک‌آزار را خورده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو مرد از عمل وحشیانه‌ خود فیلم‌هایی را ضبط کرده بودند که مورد استناد مقام قضایی قرار گرفته‌ است؛ همچنین 33 شاهد متشکل از کودکان قربانی و خانواده‌های آنها، در دادگاه حاضر شده و علیه این دو متجاوز شهادت داده‌اند.

بازپرسان احتمال می‌دهند که تعداد قربانیان این دو مرد ممکن است بیش از هزار نفر باشد و برخی هرگز موارد آزار را به پلیس گزارش نکرده‌اند؛ برخی رسانه‌ها از این پرونده به‌عنوان بزرگترین رسوایی جنسی در آلمان یاد کرده‌اند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F5b برچسب ها: آلمان ، کودک ، تجاوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آلمان کودک تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تصاویر منتشر شده توسط رسانه های فلسطینی از بمباران شدید شهر رفح توسط ارتش اسرائیل خبر می‌دهد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

بنابراین گزارش، پس از مانع تراشی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس غزه، کابینه اسرائیل به اتفاق آرا به آغاز تجاوز علیه رفح رأی داد.

بنابرگزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، انتظار می‌رود که ظرف چند روز (آینده)، تجاوز نظامی اسرائیل علیه رفح آغاز شود.

اقدام کابینه نتانیاهو در شرایطی انجام شده که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح خبر داده بود.

همزمان، «سامی ابوزهری» یکی از مقامات ارشد حماس به خبرگزاری «رویترز» گفته بود که دستوراسرائیل برای خارج کردن فلسطینی‌ها در بخش‌هایی از رفح «تشدید تنش خطرناکی است که پیامدهایی در پی خواهد داشت».

در همین حال، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع قبلی، مدعی شد که جنگ در غزه دقیقاً با همان اهداف قبلی ادامه دارد: آزادی همه گروگان‌ها و شکست حماس.

 یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین هم به «المیادین» گفته بود: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس منجر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بمباران شدید شهر رفح توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت