Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@01:01:44 GMT

انتشار فراخوان استانی شب شعر عاشورایی از عرشیان نینوا

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۱۶۷۲

انتشار فراخوان استانی شب شعر عاشورایی از عرشیان نینوا

پارسایی فر بیان کرد: فراخوان استانی «شب شعر عاشورایی از عرشیان نینوا» به عنوان کار مشارکتی حوزه هنری استان بوشهر با سازمان بسیج هنرمندان این استان منتشرشد.

امید پارسایی فر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر روز دوشنبه (18 شهریور)در گفتگو خبرگزاری شبستان  در بوشهر با اشاره به انتشار فراخوان استانی «شب شعر عاشورایی از عرشیان نینوا» اظهار داشت:  محورهای اشعار این فراخوان عاشورا، نهضت سرخ سیدالشهدا(ع) و اربعین حسینی است و شرکت کننندگان باید حداقل یک تا سه اثر ارسالی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امید پارسایی فر با تاکید بر اینکه  شعرهای انتخابی برای این فراخوان باید در هیچ کتاب و سوگواره ای ارائه نشده باشد، تصریح کرد: پس از دریافت اثرهای ارسالی ۱۰ شاعر برتر (پیشکسوت، جوان و نوجوان) توسط هیات داوران انتخاب و از آنان تقدیر خواهد شد.

 

رئیس حوزه هنری استان بوشهر تصریح کرد: حوزه هنری استان بوشهر مجاز به چاپ اشعار در قالب کتاب یا لوح فشرده خواهد بود و آخرین مهلت ارسال آثار نیز ۱۵ مهرماه و زمان برگزاری شب شعر ۲۵مهرماه تعیین شده است.

 

وی گفت: روش های ارسال آثار آدرس الکترونیکیartbushehr۱۰@gmail.com  و دبیرخانه شب شعر به آدرس حوزه هنری استان بوشهر در ابتدا خیابان شهید رئسعلی است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد شیرخوارگان حسینی تاسوعای حسینی خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر عزاداری ماه محرم و صفر استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته که رتبه دوم را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه های ترددشمار، طی سال گذشته ۲۵ میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذر ماه بوده است.

وی در خصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سال جاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و ۳۸۰ هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب ۱۱ درصد و ۸ درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

کد خبر 6093852

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران