Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:35:09 GMT

تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در مناطق اشغالی ۱۹۴۸

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۶۱۷۲۵

تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در مناطق اشغالی ۱۹۴۸

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست نژادپرستانه یهودی‌سازی کامل سرزمین فلسطین، منزل یک خانواده فلسطینی در شهر اللد در داخل مناطق اشغالی ۱۹۴۸ را تخریب کرد. ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسطینی، صهیونیست‌ها منزل یک فلسطینی را در مرحله المحطه در شهر اللد در داخل اراضی اشغالی 1948 تخریب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع، نظامیان صهیونیست این منطقه را به طور کامل محاصره کرده و آن را بستند و از رسیدن مردم به مکان تخریب جلوگیری کرده و در ادامه بولدوزرهایشان این منزل را تخریب کردند.

یورش مجدد نظامیان صهیونیست به کرانه باختری/ حماس: اشغالگری رو به زوال است

خبر دیگر اینکه نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه با یورش به شهرک بیت کاحل در غرب الخلیل، شهرک سلواد در شرق رام الله، شهر الخلیل و المزرعه الشرقیه در شرق رام الله و شهرک تل غرب در نابلس در کرانه باختری اشغالی، 14 جوان فلسطینی را ربودند.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع فلسطینی از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری فلسطینی این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

کد خبر 6093118 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری