Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- از محور رشته کوه‌های «مکحول» در شمال استان صلاح الدین عراق خبر می‌رسد، گروهی از رزمندگان تیپ ۶ بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را علیه هسته‌های خاموش گروهک تروریستی ترتیب دادند. تاریخ انتشار: 17:27 - 18 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۵۱۷

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، از محور رشته کوه‌های «مکحول» در شمال استان صلاح الدین عراق خبر می‌رسد، گروهی از رزمندگان تیپ ۶ بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق، عملیاتی را علیه هسته‌های خاموش گروهک تروریستی ترتیب دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های بسیج مردمی عملیات علیه عناصر مخفی داعش را در نزدیکی پل «الاسمده» انجام دادند و موفق شدند ۴ تن از تروریست‌ها را شناسایی و به هلاکت برسانند و عملیات در محور رشته کوه‌های مکحول ادامه دارد.

رشته کوه‌های مکحول در شمال استان صلاح الدین از جنوب به پالایشگاه و شهر بیجی، فرودگاه K۲، از جنوب شرق به منطقه «الفتحه» و از شرق به منطقه «الزاویه» و از شمال غرب و غرب به مناطق «البکاره، سرجیمه و العبید» متصل می‌شود.

جاده راهبردی «بغداد - الدجیل - سامراء - تکریت، بیجی، القیار، موصل، دهوک» از غرب رشته کوه‌های مکحول می‌گذرد؛ این رشته کوه‌ها به دلیل داشتن ارتفاعات متعدد، مناطق صعب العبور و غار» به محل مناسبی برای رشد هسته‌های خاموش داعش تبدیل شده اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، عملیات نیرو‌های عراقی در مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی استان صلاح الدین از جمله «شرقاط، سامراء، تکریت و بلد» برای شناسایی هسته عناصر مخفی داعش همچنان در جریان است.

از غرب استان کرکوک خبر می‌رسد، گروهی از نیرو‌های امنیتی و اطلاعات با پشتیبانی یگان‌های پهپادی عملیاتی را علیه هسته‌های خاموش داعش انجام دادند و توانستند یک مقر تروریست‌ها که حامل تجهیزات نظامی بود را شناسایی و منهدم کنند.

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های عراقی در تلاش هستند با پاکسازی مناطق آلوده به عناصر مخفی داعش، امنیت را به مناطق مختلف استان کرکوک بازگردانند تا راه را برای بازگشت آوارگان فراهم شود.

همزمان با عملیات نیرو‌های عراقی، هسته‌های خاموش داعش ۴ عملیات تروریستی را در مناطق مختلف استان کرکوک انجام دادند و شماری از شهروندان را شهید و زخمی کردند و خسارت‌هایی هم برجای ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش در مناطق مختلف استان کرکوک از جمله «حویجه، البسل، کاظمیه، الرشاد، عباسی، ریاض، الزاب و رشته کوه‌های حمرین» حضور دارند و عملیات علیه آنان در جریان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هسته های خاموش داعش گروهک تروریستی بسیج مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا شهرستان نیشابور گفت:: با توجه به فرونشست طبیعی زمین و به دنبال آن شکستگی خط اصلی شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرک بسیج، بلافاصله تعمیر و مرمت آن در دستور کار قرار گرفت.

سعید همت آبادی افزود: عملیات ترمیم و رفع شکستگی این خط اصلی به همت نیرو‌های عملیاتی و اجرایی تعمیرات و حوادث در مدت ٢ ساعت با توجه حجم بالای مشترکان این منطقه و جلوگیری از قطع آب برطرف شد.

وی افزود: خط اصلی ۵۰۰ آزبست شبکه توزیع شهرک بسیج به عنوان یکی از منابع اصلی تامین کننده  آب آشامیدنی بیش از ٢٠ هزار خانوار شهر نیشابور با بیش از ۶۰۰ میلیون ریال هزینه  برطرف شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین