Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته گردشگری مذهبی-معنوی استان یزد از حضور تاکنون بیش از ۲۰۰ گردشگر خارجی در مراسم عزاداری محرم یزدی‌ها خبر داد و گفت: کشورهای آلمان و هلند سهم بیشتری از گردشگران امسال داشتند.

به گزارش ایسنا، لیلا سعادتخواه با اشاره به حضور بیش از ۲۰۰ گردشگر خارجی در مراسم عزاداری محرم 98 یزدی‌ها تاکنون اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مراسم عزاداری محرم در یزد، این تعداد به۱۲۰۰ گردشگر که رقم مشابه سال گذشته است، برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رشد ۳۵ درصدی حضور گردشگران خارجی در سال گذشته را یادآور شد و گفت: با توجه به این که هنوز فصل گردشگری در یزد آغاز نشده، به نظر می‌رسد امسال رشد قابل توجی نسبت به سال گذشته نداشته باشیم.

سعادت‌خواه افزود: گردشگرانی که تاکنون در مراسم‌های امسال شرکت کرده‌اند، از کشور‌های فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هلند، انگلیس، سویس، ترکیه، دانمارک، الجزایر، برزیل، مراکش، اسلوونی و چین بودند کشور‌های آلمان و هلند سهم بیشتری داشتند.

دبیر کمیته گردشگری مذهبی-معنوی استان یزد در پایان تصریح کرد: قبل از هر برنامه‌ای گردشگران در کارگاه‌هایی با قیام امام حسین(ع)، واقعه عاشورا و هدف و چگونگی برگزاری مراسم‌های مذهبی یزدی‌ها آشنا می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عزاداری محرم گردشگری مذهبی ـ معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه

دریافت 28 MB کد خبر 6093575

دیگر خبرها

  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران