Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: حرم مطهر بانوی کرامت از ظرفیت‌ها و بسترهای موجود برای برپایی باشکوه نماز جماعت ظهر عاشورا استفاده خواهد کرد، عنوان کرد: حرم مطهر برای اقامه نماز ظهر عاشورا از تمام ظرفیت های خود استفاده می‌کند و با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام در صحن امام رضا(ع) و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر نماز جماعت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نماز جماعت ظهر عاشورا امسال به امامت آیت‌الله العظمی شید موسی شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید اقامه خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه حرم مطهر برای میزبانی از هیئت‌های مذهبی و اقامه نماز جماعت ظهر برنامه‌ریزی‌ مطلوبی انجام داده است، افزود: با توجه به اهمیت اقامه نماز ظهر عاشورا امسال به صورت پررنگ‌تر این نماز در حرم مطهر اقامه می‌شود.

اقامه باشکوه نمازظهر تاسوعا

لازم به ذکر است که نماز ظهر روز تاسوعا نیز با حضور گسترده زائران و عزاداران به امامت آیت الله شبیری زنجانی در حرم کریمه اهل بیت(ع) اقامه شد.

در خیابان‌های منتهی به حرم مطر نیز نماز ظهر تاسوعا با شکوه‌تر از سال‌های گذشته با حضور هیئت‌های عزاداری و زائران به جماعت برگزار شد.

علاوه بر هسته مرکزی شهر که محوریت آن را حرم حضرت معصومه(س) عهده دار بود، در امام زادگان، مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و دیگر اماکن عمومی و مذهبی مانند خیمه‌های عزاداری و مقابل ایستگاه‌های صلواتی نماز ظهر و عصر تاسوعا توسط صدها هزار نفر عزادار حسینی(ع) اقامه شد.

نیروهای خدماتی شهرداری قم، خادمین حرم اهل‌البیت، خادمین مسجد مقدس جمکران و یاوران نماز در برگزاری نماز ظهر تاسوعا به ایفا نقش پرداختند.

استاندار، فرماندار و دیگر مسئولین استان در نماز جماعت امروز شرکت کردند. استاندار قم در دیدار امروز با مدیر ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: نماز جماعت ظهر عاشورا می‌بایست با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

کد خبر 4715020

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س قم ماه محرم بوشهر قزوین هفته دولت شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی مراسم عزاداری خرم آباد خطبه های نماز جمعه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز

جلسه‌ صحن مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر ۲۰ دقیقه متوقف شد.

به گزارش ایسنا، جلسه نوبت صبح روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی با تصمیم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر متوقف شد.

نمایندگان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان) را در دستور کار داشتند و تنها ۸ مورد از اصلاحات مربوط به این لایحه باقی مانده بود که با تصمیم رئیس مجلس، ادامه رسیدگی به این لایحه به بعد از اقامه نماز موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو