Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی خرداد؛ صندوق بین‌المللی پول با تاکید بر تقویت سیاست‌های پولی عربستان سعودی از این کشور خواست تا مالیات بر ارزش افزوده را از پنج درصد به ۱۰ درصد افزایش دهد.

به گزارش رویترز، صندوق بین‌المللی پول در گزارشی که ماه ژوئن تدوین و روز دوشنبه (امروز) منتشر شده، این موضوع را به عربستان گوشزد کرد.
این گزارش در حالی است که بهای نفت خام پایین است و پیش‌بینی می‌شود که کسری بودجه عربستان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر چند «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی گفته که می‌خواهد در اقتصاد عربستان تنوع ایجاد کند اما این کشور همچنان به درآمد حاصل از نفت وابسته است.
کاهش تقاضا و ضعیف شدن اقتصاد جهانی باعث پایین ماندن بهای نفت شده،‌ این مساله منجر به کاهش رشد اقتصادی عربستان شده است. برخی اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که اقتصاد این کشور در سال جاری انقباض بیشتری را تجربه کند.
در چنین شرایطی، صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرده است که کسری بودجه عربستان در سال ۲۰۱۹ افزایش یابد. این کشور در ژانویه ۲۰۱۸ برای جبران کاهش درآمد خود طرح مالیات پنج درصدی بر ارزش افزوده را اجرا کرد.
صندوق بین‌المللی پول به عربستان توصیه کرده است تا مالیات بر ارزش افزوده را افزایش داده و به ۱۰ درصد برساند. برچسب ها: صندوق بین‌المللی پول ، عربستان

منبع: خرداد

کلیدواژه: صندوق بین المللی پول عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان

سفیر عربستان در تهران ظهر روز دوشنبه در اولین روز از برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان حضور یافت.

به گزارش ایسنا، عبدالله العنزی، سفیر عربستان را که علی اکبر صالحی رییس پیشین سازمان انرژی اتمی همراهی می کرد، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران در حاشیه محل کنفرانس بازدید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • چاپ تورم!
  • اقتدار، رشد اقتصادی و نظامی کشور در گروی افزایش جمعیت
  • قطر حملات رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • گروسی خواستار تدابیر ملموس ایران برای رفع نگرانی‌ها
  • تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد
  • گروسی خواستار تدابیر «ملموس» ایران برای رفع نگرانی‌ها شد!
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند