Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ رضا جعفرزاده ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران گرامی آن حضرت گفت: با فرود آخرین پرواز "هما" در فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) در بامداد ۱۸ شهریور ماه، عملیات افتخار آفرین حج تمتع سال ۱۳۹۸ به پایان رسید.

وی اظهارداشت: عملیات اعزام و پذیرش بیش از ۸۸ هزار و ۶۰۰ زائر ایرانی خانه خدا از ۱۷ تیر در ۱۹ فرودگاه کشور آغاز شده بود و ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با انجام ۷۶۰ پرواز موفق به انجام این عملیات سنگین در کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متوسط تاخیر‌ها به طور کلی در حدود ۱۹ دقیقه بود گفت: با وجود رشد ۴ درصدی زائران و ۱۴/۵ درصدی پرواز‌ها نسبت به سال گذشته، با هماهنگی و همدلی دستگاه‌های مختلف اجرایی و انتظامی و امنیتی مستقر در فرودگاه‌ها، تاخیر‌ها کاهش چشمگیری نسبت به سال قبل داشت و بسیاری از پرواز‌ها هم با تعجیل به فرودگاه‌های مقصد رسید.

جعفرزاده از سهم ۲۶ درصدی ترمینال تازه افتتاح شده سلام در فرودگاه امام خمینی در جابه جایی حجاج بیت الله الحرام خبر داد و گفت: سایر حجاج از طریق ۱۸ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منتقل شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان از تمامی دست اندرکاران در تمامی بخش‌های "هما" و همکاری بعثه مقام معظم رهبری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، سپاه حفاظت فرودگاهها، پلیس فرودگاه‌های کشور، نماینده محترم، ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج، سازمان حج و زیارت، گمرک و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری تشکر و قدردانی کرد.

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران حجاج بیت الله الحرام بعثه مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، وحید فروغی‌زاده امروز درخصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، گفت: طبق اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی، مسیر باطل اعلام شد.

وی افزود: این پرواز به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی باطل شد.

فروغی‌زاده یادآور شد: هفته گذشته نیز شرایط نامساعد جوی باعث لغو پرواز شرکت ایران ایر به ایلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام تاکید کرد: مسافران پیش از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از انجام پروازها با سامانه‌های 6800 و 199 تماس بگیرند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد