Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جوان لسترسیتی که در یک سال اخیر، پیشرفت قابل توجهی داشته، از تمایلش برای پیشرفت بیشتر صحبت کرد.

طرفداری - جیمز مدیسون هافبک 22 ساله لسترسیتی، که در طول نقل و انتقالات تابستانی گمانه زنی های زیادی در خصوص انتقالش به منچستریونایتد وجود داشت، عنوان کرد که می خواهد در بالاترین سطوح بازی کند و به این ترتیب گمانه زنی هایی که در مورد آینده اش وجود دارد را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Goal، هافبک جوان لسترسیتی در 36 بازی که تا به حال برای روباه ها در لیگ برتر انجام داده، 7 گل و 7 پاس گل به ثبت رسانده است. عملکرد مدیسون در لسترسیتی موجب شد تا گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلستان، او را به اردوی سه شیرها دعوت کند. هافبک 22 ساله تیم ملی انگلستان در بازی تیم ملی کشورش مقابل بلغارستان در روز شنبه (7 سپتامبر) از چهارچوب مرحله مقدماتی یورو 2020 که با نتیجه 4 بر 0 به سود سه شیرها به پایان رسید، با تشخیص ساوتگیت روی نیمکت حضور داشت اما می تواند در دیدار بعدی تیم ملی انگلستان در مقابل کوزو اولین بازی ملی اش را به انجام برساند. هافبک جوان روباه ها که پیش از این در گفت و گویی عنوان کرده بود به قرارداد بلند مدتش با لسترسیتی پایبند است، اکنون در گفت و گویی با Miror، اعتراف کرد که برای رسیدن به سطوح بالاتر در هر سال، جاه طلبی زیادی دارد. او عنوان کرد:

می خواهم در بالاترین سطحی که توانایی ام اجازه می دهد بازی کنم. دوست دارم فکر کنم که انتقال هایی که تاکنون انجام داده ام، زیرکانه بوده است. من در لیگ یک انگلستان، اسکاتلند، چمپیونشیپ و لیگ برتر انگلستان بازی کردم و در جهت درستی کار کردم و تا حدودی به اهدافم رسیدم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست