Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف 24 تیم مشخص شد و تنها 8 تیم باقی مانده اند. 

طرفداری- در انتهای روز دهم مسابقات جام جهانی بسکتبال 2019 چین، تکلیف اکثر تیم ها مشخص شد.

در ادامه رقابت ها، یونان توانست از سد جمهوری چک بگذرد، اما پیروزی آنها برای صعود کافی نبود و شکست برزیل مقابل آمریکا، دو تیم آمریکا و جمهوری چک را به مرحله یک چهارم پایانی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کرد و جمهوری چک در اولین حضورش در جام جهانی بسکتبال، حال به جمع 8 تیم برتر این مسابقات راه یافت. با حذف برزیل، صعود آمریکا و آرژانتین به عنوان بهترین تیم های قاره آمریکا به المپیک 2020 ژاپن، قطعی شد.

جدول نهایی این گروه به شرح زیر است:

در گروه بعدی مرحله یک هشتم پایانی، جدال دیدنی استرالیا و فرانسه، با پیروزی لحظات پایانی استرالیا همراه بود تا آنها را به عنوان سرگروه به دور بعد برساند. فرانسه نیز با این شکست، حریف آمریکا در دور بعد شد. دیدار دیگر این گروه که تنها در رتبه بندی نهایی تیم ها موثر بود، با پیروزی لیتوانی مقابل جمهوری دومنیکن به پایان رسید.

جدول نهایی این گروه به شرح زیر است:

دو گروه قسمت بازنده ها نیز هیچ تاثیری در المپیکی شدن تیم ها نداشت و فقط جایگاه نهایی آنها را مشخص می کرد. در گروه سوم قسمت بازنده ها، نیوزلند موفق به شکست 101-102 ترکیه شد تا در نهایت در رتبه نوزدهم قرار بگیرد. ژاپن هم که تورنمنت بسیار ضعیفی را پشت سر گذاشت، مقابل مونته نگرو 65-80 شکست خورد تا در رده یکی مانده به آخر این جام قرار بگیرد.

جدول نهایی این گروه به شرح زیر است:

گروه آخر قسمت بازنده ها، شامل پیروزی آلمان مقابل کانادا و برد 77-79 اردن مقابل سنگال بود. اردن جام را با پیروزی به اتمام رساند و سنگال به عنوان ضعیف ترین تیم آفریقایی جام، در رده سی ام قرار گرفت.

جدول نهایی این گروه به شرح زیر است:

در آخر نیز نگاهی داریم به رتبه نهایی 24 تیم حذف شده از این رقابت ها. ایران به عنوان بهترین تیم قاره آسیا، در رده بیست و سوم قرار گرفت.

تیم  رتبه لیتوانی 9 ایتالیا 10 یونان 11 روسیه 12 برزیل 13 ونزوئلا 14 پورتوریکو 15 جمهوری دومنیکن 16 نیجریه 17 آلمان 18 نیوزلند 19 تونس 20 کانادا 21 ترکیه 22 ایران 23 چین 24 مونته نگرو 25 کره جنوبی 26 آنگولا 27 اردن 28 کره جنوبی 29 سنگال 30 ژاپن 31 فیلیپین 32

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم

دیدیه دروگبا (2) و فرانک لمپارد برای چلسی در این مسابقه گلزنی کردند و دو گل لیورپول نیز توسط فرناندو تورس و رایان بابل به ثمر رسید.

دانلود (46.8MB)

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند