Web Analytics Made Easy - Statcounter

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ارتقای کیفی فلکه دوم نیروی هوایی گفت: پروژه ارتقای سطح کیفی فلکه دوم نیروی هوایی شامل سه فاز است که فاز اول آن بهسازی محیط درونی فلکه و آبنمای آن است که طبق برنامه ریزی انجام شده، از ابتدای آیین کلنگ زنی این پروژه تمام کار‌های فنی و عمرانی آن آغاز شد و امروز نیز با سرعت خوبی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در توضیح فاز دوم تکمیل فلکه دوم نیروی هوایی، اظهار کرد: فاز دوم این پروژه در مسیر توسعه پیاده راه این فلکه است تا بتوانیم آن را به جای تأملی برای شهروندان و ساکنان منطقه تبدیل کنیم.

او در توضیح فرآیند فاز سوم بهسازی این میدان، گفت: در نهایت فاز سوم این میدان‌گاه بهسازی جداره‌هاست که تا زمان تکمیل نشدن فاز اول و دوم اجرا نمی‌شود.

ضرغامی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان شهریور ماه فاز اول طرح ارتقای کیفیت فلکه دوم نیرو هوایی را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که فاز دوم و سوم چه زمانی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، بیان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و ارائه شده امیدواریم بتوانیم ظرف ۴ماه دیگر پروژه ارتقاء سطح کیفیت فلکه دوم نیرو هوایی را تکمیل و آن را به عرصه عمومی منطقه اضافه کنیم.

او اظهار کرد: پیش‌تر در آیین کلنگ زنی ارتقای سطح کیفیت فلکه دوم نیروی هوایی مدیریت شهری تهران تأکید بر آن داشت که توسعه عرصه عمومی جزء یکی از وظایفات مدیریت شهری است و نمونه باز عدالت اجتماعی در پایتخت همان توسعه عرصه عمومی است.

بیشتر بخوانید: احداث و ارتقاء کیفی معابر و میادین پایتخت/ لزوم نظارت برای بهسازی برخی پیاده راه ها و میدان گاه ها 

مهدی بزاز زاده مدیر طرح های شهری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از تکمیل جزیره( آبنما و فضای داخلی میدان) کف سازی معابر برای عبور شهروندان در دستور کار قرار می گیرد.

او تاکید کرد: مدیر طرح های شهری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران افزود: به دلیل قدیمی بودن آبنما و تاسیسات آن، آبنمای فلکه دوم نیرو هوایی بازطراحی شد.

بزاز زاده با اشاره به پارک نامنظم اتومبیل ها در حاشیه فلکه دوم نیرو هوایی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که فضای پارک حاشیه میدان را به یک لاین کاهش بدیم تا با فضا سازی و خط کشی مناسب شکل پارک وسایل نقلیه اطراف فلکه دوم نیرو هوایی را را ساماندهی و مسیر تردد شهروندان را به وسیله آرام سازی محیطی بهینه کنیم.

همچنین محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران اعلام کرد: اگر بزرگترین کار‌ها در حوزه توسعه عرصه عمومی برای شهروندان انجام شود، ولی پروژه‌ها با تأخیر روبه‌رو و زندگی شهروندان را مختل کند به طور حتم شیرینی پروژه در کام شهروندان تلخ می‌شود و شهروندان تا سالیانی از عملکرد ضعیف مدیریت شهری در انجام آن پروژه صحبت خواهند کرد.

انتهای پیام/

فلکه دوم نیرو هوایی آذر ماه به تکمیل و به عرصه عمومی شهر اضافه می شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۶۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان

مدیر طرح‌های بازآفرینی شهری شهرداری اصفهان از آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی خبر داد و گفت: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن سلمانی در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان با بیان اقدامات پیش‌رو و ظرفیت‌های ایجاد شده از طریق ضوابط و تشریح آن‌ها برای شهروندان نسبت به مشارکت شهروندان در تحقق بازآفرینی، اظهار کرد: مزایا و تسهیلات خوبی از سوی شهرداری برای متقاضیان بازآفرینی و نوسازی درنظر گرفته شده است که تحقق آن به تنهایی از طریق شهرداری‌ها امکان‌پذیر نیست و نیاز است تمام سازمان‌های اجرایی در این امر مشارکت کنند، البته شهروندان به‌عنوان صاحبان شهر اصل جدایی‌ناپذیر این مشارکت هستند.

وی با اشاره به استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری افزود: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

مدیر طرح‌های بازآفرینی شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ازآغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی خبر داد و تصریح کرد: بازآفرینی محله جامی با اجرای همزمان پنج پروژه خدماتی و نوسازی شهرداری اصفهان با جدیت در حال انجام است و به‌منظور جلب رضایتمندی و امیدآفرینی هر چه بیشتر شهروندان ساکن در این محدوده و جلب مشارکت ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در محله جامی در راستای تحقق برنامه‌های بازآفرینی محله راه‌اندازی دفتر مشارکت محلی از طریق مدیریت شهری با محوریت شهروندان در دستور کار قرار گرفت‌.

به گزارش ایمنا، در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان که با حضور تیم مدیریت شهری منطقه یک برگزار شد، ضمن اعلام اقدام‌های صورت گرفته در رابطه با بافت فرسوده و عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان مباحث مربوط به پروژه‌های نوسازی و بازآفرینی محله جامی در منطقه یک شهرداری اصفهان، از نظرات و نحوه مشارکت معتمدان محل و ساکنان محدوده در تهیه، تحقق و بازبینی طرح بازآفرینی و مسائل پیش‌رو این محله قدردانی شد.

کد خبر 749331

دیگر خبرها

  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها